مدیر امور آبفای اسلام آبادغرب خبر داد:

تامین آب شرب مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط آبفای اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 299478
|
16:42 - 1396/08/23
نسخه چاپی
تامین آب شرب مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط آبفای اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: مدیر آبفای اسلام آبادغرب از تامین آب شرب سالم و بهداشتی مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه توسط آبفای اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، وقوع زلزله شدید در یکشنبه شب 21 آبان 96  در استان کرمانشاه، بیشترین خسارات را در شهرها و روستاهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو، گهواره و ریجاب به بار آورده است و شبکه آبرسانی این مناطق دچار اختلال شده است، به همین خاطر آبفای اسلام آبادغرب با کمک نیروهای اعزامی از سراسر کشور اقدام به تامین آب شرب سالم و بهداشتی مناطق زلزله زده غرب استان نموده است.

 

در این رابطه؛ علی حسین منصوری مدیر آبفای اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: با توجه به اینکه آب شرب مناطق زلزله زده توسط چشمه تامین می شود و بعلت زلزله اخیر این آب ها گل آلود و کدر شده و فعلا قابل شرب نمی باشد، لذا اداره آب و فاضلاب شهری اسلام آباد غرب بعنوان مرکز تامین آب شرب شهرها و روستاهای زلزله زده غرب کشور؛ قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، دالاهو، ریجاب و گهواره و روستاهای اطراف تعیین گردید.

 

 

وی افزود: اکیب های امدای آب و فاضلاب استان های سراسر کشور جهت آبرسانی به مناطق زلزله زده به شهرستان اسلام آبادغرب اعزام شده اند.

 

مدیر آبفای اسلام آبادغرب دو دستگاه بسته بندی آب شرب بهداشتی به همراه پرسنل اپراتور دستگاه، اعزامی از آذربایجان شرقی و زنجان در اداره آب و فاضلاب شهری مستقر شده که آب آشامیدنی را دربسته های یک لیتری و دو لیتری برای زلزله زدگان بسته بندی می نمایند و علاوه بر آن آب رسانی توسط تانکر ها نیز انجام میگیرد که روزانه بیش از 50تا 60 تانکر 4000 تا 20000 هزار لیتری به مناطق زلزله زده اعزام می شود.

 

 

منصوری با اشاره به اهمیت آب سالم بهداشتی در زمان بحران گفت: علاوه بر متخصصین آبفای شهرستان، آزمایشگاه سیار در اداره مستقر شده و پس از کنترل و تست های لازم برای هر تانکر گواهی سلامت صادر می شودکه بدون این گواهی سلامت اجازه توزیع آب در منطقه زلزله زده داده نمی شود.

 

وی افزود: از صبح وقوع زلزله نیروهای آبفای اسلام آبادغرب بصورت شبانه روز در حال فعالیت بوده اند و انشاءالله تا رفع مشکل آب شرب مناطق زلزله زده این تلاش خستگی ناپذیر همکاران ادامه خواهد داشت.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها