فلاحت پیشه با تشریح امداد رسانی به زلزله زدگان:

مردم همچنان با مشکل جدی آب، اسکان و تغذیه مواجه هستند/مسئولان به وعده های خود به زلزله زدگان عمل کنند

کد خبر: 299477
|
12:10 - 1396/08/23
نسخه چاپی
 مردم همچنان با مشکل جدی آب، اسکان و تغذیه مواجه هستند/مسئولان به وعده های خود به زلزله زدگان عمل کنند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس گفت: کمک های مردمی ارسال شده اما متاسفانه این کمک ها دریافت نشده و مردم همچنان با مشکل جدی آب، برق، اسکان و تغذیه مواجه هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق زلزله زده غرب، گفت: کمک های مردمی ارسال شده اما متاسفانه این کمک ها دریافت نشده و مردم همچنان با مشکل جدی آب، برق، اسکان و تغذیه مواجه هستند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه زلزله زدگان دالاهو، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی به دلیل کمبود چادر دومین شب را نیز در سرما سپری کردند، افزود: منابع آبی تخریب شده و مردم نیاز جدی به آب آشامیدنی دارند از سویی برق و گاز نیز همچنان قطع است.

وی با یادآوری اینکه دیشب جلسه کمیته بحران با ریاست وزیر کشور و حضور وزیر بهداشت، دبیر مجمع تشخصیص مصلحت نظام و برخی از مسئولان ستاد بحران استان و کشور در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ادامه داد: مقرر شد امروز بخشی از مشکلات زلزله زدگان مانند قطعی برق و گاز حل و فصل شود انتظار می رود امروز به وعده های داده شده عمل شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری سفر امروز اعضای کمیسیون بهداشت مجلس به مناطق زلزله زده، گفت: اعضای کمیسیون در حال بررسی وضعیت بهداشتی و امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند.

فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه بخش اعظم مشکلات زلزله زدگان در  بلند مدت نمایان می شود، تصریح کرد: به طور تقریبی هزار میلیارد تومان تنها در حوزه بناها و مساکن مردمی و صنفی خسارات وارد شده البته این برآورد به صورت اولیه است و باید کارشناسان خسارات را به صورت کامل بررسی کنند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه امروز رییس جمهور به مناطق زلزله زده سفر می کند، گفت: البته پیشنهاد اصلی کمیته بحران به رییس جمهور مبنی بر این بود که در سال جاری از بودجه در اختیار مدیریت بحران رقمی برای رفع بخشی از مشکلات زلزله زدگان اختصاص داده شده و از سویی در بودجه 96 ردیف خاصی برای احیای زیرساخت ها لحاظ شود.

وی با بیان اینکه زلزله زدگان کرمانشاه نباید با مشکلات شان تنها بمانند، تصریح کرد: انتظار می رود رییس جمهور در سفر خود به مناطق زلزله زده مصوباتی را تصویب کند تا گوشه ای از آلام این مردم رنج دیده کاسته شده و مردم به تنهایی مشکلات را به دوش نکشند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه مردم کرمانشاه در زمان جنگ ویرانی ها را تحمل کردند و هنوز آثار جنگ در این مناطق مشهود است، تصریح کرد: وعده های مسئولان نباید فراموش شود؛ مردم کرمانشاه وعده ها را فراموش نمی کنند و از مسئولان تقاضا دارند این وعده ها را عملی کرده و در جهت مشکلات شان گامی جدی بردارند./

منبع: خانه ملت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها