قائم مقام شهردار کرمانشاه خبر داد:

ارسال ۱۳ کامیون محموله احتیاجات مردم به نقاط زلزله‌زده کرمانشاه

کد خبر: 299470
|
08:30 - 1396/08/23
نسخه چاپی
ارسال ۱۳ کامیون محموله احتیاجات مردم به نقاط زلزله‌زده کرمانشاه
اسلام آبادخبر: قائم مقام شهردار کرمانشاه از ارسال محموله‌های مواد غذایی، پتو، چادر و لباس گرم اهدایی مردم به سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه برای زلزله زدگان استان، خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، مهدی عبدالمالکی با اشاره به پایگاه‌های برپا شده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه و جمع آوری کمک‌های غیرنقدی مردم برای زلزله‌زدگان استان گفت: ۱۳ کامیون و ۳ وانت محموله های مواد غذایی جمع آوری شده و به مناطق زلزله زده استان ارسال شد.

وی افزود: از ۱۳ کامیون محموله ۷ کامیون به ثلاث باباجانی و ازگله و ۶ کامیون نیز به سرپلذهاب و قصرشیرین ارسال شده است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه محموله های مذکور را شامل ۷۷ هزار عدد آب معدنی، ۳۷۰۰ تخته پتو، ۱۸ هزار کنسرو مواد غذایی و مربا، ۸۰ تخته چادر مسافرتی، مقدار زیادی لباس و البسه گرم، مقدار قابل توجهی لوازم بهداشتی، شیرخشک و دارو  است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این میزان کمک از ظهر دوشنبه تا ساعت ۲۴ شب گذشته جمع آوری و ارسال شد.

وی تداوم جمع آوری کمک ها در۲  روز آینده و در ۴ مرکز تعیین شده  خبر داد و خواستار مشارکت بیشتر در کمک به هم استانی های زلزله زده از سوی مردم شد.

عبدالمالکی از برخی از تشکل ها و ستادهایی که در این امر خداپسندانه شهرداری کرمانشاه را یاری دادند نیز تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد