رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب:

6هزار وعده غذای گرم تا به امروز بین زائرین اربعین حسینی توزیع ‌شد

کد خبر: 299402
|
10:54 - 1396/08/17
نسخه چاپی
6هزار وعده غذای گرم تا به امروز بین زائرین اربعین حسینی توزیع ‌شد
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: امسال 15هزار وعده غذای گرم در ایستگاه صلواتی مدافعان حرم کمیته امداد حمیل بین زائرین اربعین حسینی توزیع می‌شود.

محمد بیگزاده با گفتگو بااسلام آبادخبراز خدمات رسانی ایستگاه صلواتی مدافعان حرم در کمیته امداد حمیل خبر داد و گفت: همه ساله این ایستگاه صلواتی  در آستانه اربعین حسینی از سوی کمیته امداداین شهرستان در محل حمیل دایر می‌شود.

 


رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به توزیع غذای گرم در محل این موکب به زائران حسینی خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 8 هزار وعده غذای گرم در بین زائران حسینی توزیع شده و امسال نیز پیش بینی می شود 15 هزار وعده غذای گرم در بین زائرین مراسم عظیم اربعین حسینی توزیع شود.


وی با اشاره به اینکه پذیرایی از زائران کربلای معلی به صورت رفت و برگشت در این ایستگاه صلواتی انجام می‌شود، افزود: پذیرایی زائران حسینی در مسیر رفت و  برگشت با غذای گرم خواهد بود و هم چنین توزیع میان وعده شامل کیک، کلوچه و چای وآب معدنی نیز در این ایستگاه  صورت می گیرد.

 


محمد بیگزاده از تجهیز نمازخانه این اداره به سیستم گرمایشی نیزجهت اسکان زائرین خبر داد.
وی همچنین به بازدید فرماندار، بخشدار حمیل و دیگر مسئولین شهرستان از فعالیت های ایستگاه صلواتی مدافعان حرم اظهار داشت: از تمامی ظرفیت خود در بحث خدمات رسانی به زائرین اربعین استفاده کرده و توانسته تا امروز به نحوه مطلوبی به این امر مهم بپردازد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد