با حضور وزیر نفت صورت می‌گیرد؛

بررسی روند احداث پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه و پتروشیمی اسلام‌آباد

کد خبر: 299386
|
13:01 - 1396/08/16
نسخه چاپی
بررسی روند احداث پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه و پتروشیمی اسلام‌آباد
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه از بررسی روند پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه و پتروشیمی اسلام‌آبادغرب با حضور وزیر نفت خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در ادامه روند بهره گیری از تمام ظرفیت های مهم و اثر گذار بر توسعه ی استان  کرمانشاه صبح امروز سه شنبه شانزدهم آبان به دیدار بیژن نامدار زنگنه وزیر کرمانشاهی الاصل نفت رفت و با وی در خصوص موضوعات مختلف توسعه بخش کرمانشاه مخصوصا در حوزه نفت و گاز به تبادل نظر پرداخت.

استاندار کرمانشاه پس از این دیدار گفت: خوشبختانه با توجه به شناخت خوب  وزیر نفت از ظرفیتهای استان و تمایل ایشان به حمایت طرح ها و برنامه های کارشناسی و دارای توجیه  اقتصادی، مقرر شد در اسرع وقت نشستی با حضور وزیر کار، مسئولان شرکت پخش و پالایش، نمایندگان استان، سرمایه گذاران و سهامداران به ریاست زنگنه برگزار شده و در روند اجرا و پیشبرد پتروشیمی اسلام آبادغرب و پالایشگاه آناهیتا تسریع و موضوع توسعه صادرات مشتقات نفتی از مرزهای کرمانشاه بررسی و نتیجه گیری شود.

هوشنگ بازوند تاکید کرد: با توجه به توان،  سابقه و دانش وزیر نفت و تعلق خاطر ایشان به استان کرمانشاه قطعا راهنمایی ها و حمایت های وی در دیگر بخش ها و موضوعات نیز  مثمر ثمر و تعیین کننده خواهد بود که ما باید از این به نحو شایسته استفاده کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد