اجتماع عزداران «اربعین» در کرمانشاه برگزار می‌شود

کد خبر: 299385
|
12:13 - 1396/08/16
نسخه چاپی
اجتماع عزداران «اربعین» در کرمانشاه برگزار می‌شود
اسلام آبادخبر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع بزرگ عزادارن «اربعین» طی روز پنج شنبه ۱۸ آبان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، عباس سروری ، از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در کرمانشاه طی روز پنج شنبه ۱۸ آبان خبر داد  گفت: این اجتماع مصادف با اربعین حسینی در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مراسم را ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۱۸ آبان اعلام و تصریح کرد: این مراسم با حضور دسته‌جات سینه زنی و زنجیرزنی و هیئات مذهبی و همینطور مردم عزدار کرمانشاه راس ساعت مذکور آغاز و به نماز ظهر روز اربعین ختم می‌شود.

سروری از برگزاری نماز ظهر روز اربعین حسینی به امامت آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خبر داد و گفت: عزادارن پس از این مراسم میهمان سفره امام حسین(ع) هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مراسمات بتواند نقش اثرگذاری در تبیین اهداف قیام عاشورا و امام حسین(ع) داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان خواستار استفاده از الفاظ و مطالب مناسب در عزاداری ها توسط مداحان و واعظین شد و بر پرهیز از بکارگیری جملات و اشعار تفرقه انگیز در این مراسمات تاکید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد