حضور به موقع پلیس کرمانشاه مانع از وقوع قتل شد

کد خبر: 299352
|
14:22 - 1396/08/13
نسخه چاپی
حضور به موقع پلیس کرمانشاه مانع از وقوع قتل شد
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور به موقع خود مانع از قتل شوهر توسط همسرش شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرهنگ "حسین براری" افزود: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تهدید با سلاح گرم بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: پس از حضور ماموران مشخص شد که خانمی با یک قبضه سلاح گرم، پس از حبس شوهرش در منزل قصد قتل وی را دارد.  

سرهنگ براری اظهارداشت: ماموران با رعایت اصول تامینی ابتدا خانم را به آرامش دعوت کردند، اما وی حاضر نشد که اسلحه را به مامورین تحویل دهد؛ در نهایت با شگردهای خاص پلیسی متهمه دستگیر و خلع سلاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه انگیزه اصلی متهمه را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود: متهمه با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

هشدارهای پلیس راه  به رانندگان در خصوص جاده های لغزنده استان

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق استان جاده ها لغزنده اند از این رو رانندگان و بویژه زائران اربعین که با جاده های استان آشنایی کمتری دارند می بایست با احتیاط حرکت کنند.  

سرهنگ "محمد حیدری" افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی این بارشها تا روز یک شنبه  ادامه دارد و شدت آن در نواحی شمال غربی استان بیشتر خواهد بود.

وی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و لاستیک های دارای آج مناسب حرکت کنند.

سرهنگ جیدری یادآور شد: با توجه به اینکه در هوای بارانی برای رانندگان محدودیت ایجاد می شود از آنان خواست برای پیشگیری از هرگونه مشکل  قبل از حرکت مخزن آب پاش و دیگر تجهیزات خودروی خود را بررسی کنند.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده ها، عجله و شتاب و عدم رعایت سرعت مطمئنه مهمترین عوامل وقوع تصادف ها در هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

وی از هموطنان درخواست کرد توصیه ها پلیس را جدی گرفته و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

کشف ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در دالاهو 

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو  از کشف محموله ۲۵۰ هزار نخی سیگار قاچاق در شهر گهواره خبر داد.

سرهنگ "ایرج علیمرادی" در این رابطه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سیگار قاچاق به شهرگهواره با خبر شدند و کشف آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل انبار محموله، با هماهنگی دستگاه قضایی حدود ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، افزود: کارشناسان ارزش مالی این محموله را ۷۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

دستگیری سارقان حرفه ای قطعات خودرو در اسلام آبادغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سه سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در این رابطه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی توانستند، در این رابطه یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو با همکاری ۲ متهم دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: دیگر متهمان نیز توسط ماموران پلیس آگاهی در ۲ عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به شناسائی کلیه مالباختگان و بازسازی صحنه های سرقت گفت: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده و تحویل مقام قضایی شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد