در راستای رفع مشکلات مردمی صورت گرفت:

تذکر فلاحت‌ پیشه به وزیر دفاع و رئیس جمهور/ بازگشایی مرز خسروی و رفع مشکل چغندرکاران

کد خبر: 299311
|
11:39 - 1396/08/10
نسخه چاپی
تذکر فلاحت‌ پیشه به وزیر دفاع و رئیس جمهور/ بازگشایی مرز خسروی و رفع مشکل چغندرکاران
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی جهت بازگشایی مرز خسروی و همچنین پیگیری دلیل اشباع سازمان اتکا به رئیس جمهور و وزیر دفاع و پشتیبانی تذکر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در خصوص بازگشایی مرز خسروی و همچنین پیگیری دلیل اشباع سازمان اتکا به رئیس جمهور و وزیر دفاع تذکر داد.

 

 دکترفلاحت‌ پیشه به رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملّی تذکر داد؛ دستور «بازگشایی مرز خسروی» به روی زائران عتبات عالیات با توجه به ازدحام ایجاد شده در سایر مرزهای ایران و عراق/

 

با توجه به مشکلات پیش آمده برای زائرین عتبات عالیات بویژه در اربعین سال گذشته، دولت بیش از یکسال وقت داشت که مسیر بین المللی خسروی را بر روی زائران بازگشایی نماید.


اکنون چند روز پس از آغاز پذیرش زائران اربعین در عراق، مرز خسروی بازگشایی نشده است.


انتظار می‌رود در اسرع وقت، اقدام و دستور مقتضی جهت بازگشایی مرز صورت گیرد.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، با توجه به عدم تحویل گیری محصول چغندر کشاورزان توسط کارخانه قند شهرستان و دیگر کارخانه های قند استان کرمانشاه و دیگر استان ها، نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در تذکر به  وزیر دفاع و پشتیبانی  پیگیری دلیل اشباع «سازمان اتکا» از اجرای مصوبه دولت در احداث کارخانه قند جدید اسلام آباد غرب را خواستار شد.

 

حشمت الله فلاحت پیشه گفت: امسال ظرفیت پایین کارخانجات قند منطقه(اسلام آباد غرب،قزوین و بیستون) منجر به ظلم مضاعف به تولید کشور و بویژه ظلم به کشاورزان شد.


این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: پیش بینی این وضع باعث شده بود که ده سال پیش دولت وقت در قالب مصوبه سفر استانی دوم کرمانشاه خواستار احداث کارخانه قند دوم در شهرستان اسلام آباد غرب شود.


وی گفت: متاسفانه هنوز سازمان اتکا در این رابطه سهل انگاری و فرافکنی می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد