افتتاح سومين كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در اسلام آباد غرب

کد خبر: 299264
|
12:02 - 1396/08/08
نسخه چاپی
افتتاح سومين كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: باحضور فرماندار، مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و جمعي از مديران استان و شهرستان سومين مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به بهره برداري رسيد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار، مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و جمعي از مديران استان و شهرستان سومين مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در محل مسكن مهر شرف آباد افتتاح و به بهره برداري رسيد.

 

 فرماندار اسلام ابادغرب بيان داشت: اين پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان بود كه با توجه ويژه دولت تدبير و اميد و تخصيص بموقع با اعتبار 2 ميليارد و 100 ميليون تومان امروز افتتاح و به بهره برداري رسيد.

 

 

 

وي افزود: اين سومين مركز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان  در اين شهرستان است  كه خوشبختانه سرانه فضا امروز براي اين شهرستان به ازاي هر 7 هزار نفر دانش آموز يك كانون  در شهرستان وجود دارد كه اين آمار از ميانگين كشوري كه براي هر 13 هزار نفر يك كانون است هم بالاتر است.

 

فرماندار اسلام آبادغرب از تخصيص 40 درصدي اعتبارات ماده 180 خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال 8 ميليارد و 800 ميليون تومان از مجموع 22 ميليارد تومان اعتبار ماده 180 تخصيص يافته كه در حوزه هاي مختلف تحول قابل قبولي در شهرستان ايجاد خواهد كرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: همه مديران شهرستان براي خدمت به مردم همدل و هماهنگ هستند و تحولات بسيار قابل قبولي  در سطح شهرستان شكل گرفته و اعلام مي كنيم  اسلام آباد غرب يك شهرستان داراي پتانسيل در همه زمينه هاست و در بخش هاي مختلف روند رو به رشد خود را طي خواهد كرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد