بخشدار حمیل مطرح کرد:

پیش بینی لازم برای اسکان زائران اربعین در بخش حمیل

کد خبر: 299258
|
10:01 - 1396/08/08
نسخه چاپی
پیش بینی لازم برای اسکان زائران اربعین در بخش حمیل
اسلام آبادخبر: بخشدار حمیل از پیش بینی های لازم برای اسکان زائران اربعین در بخش حمیل خبر داد.

ابراهیم پیر ویسی مسئول اسکان ستاد اربعین بخش حمیل در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: پیش بینی های لازم در نظر گرفته شده است تا بتوانیم به نحو شایسته از زوار آقا امام حسین (ع) استقبال و پذیرایی کنیم.

 

 

رئیس ستاد اربعین حمیل همچنین از انجام برنامه ریزی های مدون به منظور پیش بینی تمهیدات امنیتی، ترافیکی و ایمنی موکب ها، توجه به ضرورت بهداشتی بودن تغذیه، ساماندهی و مناسب سازی سرویس های بهداشتی پارک ها و مساجد، تأمین نان، آب شرب و برق مورد نیاز موکب ها، پیش بینی تانکرهای آبرسانی و سالن های اسکان اضطراری زوار، تجهیز درمانگاهها و مراکز بهداشتی به عنوان قسمتی از تدابیر اتخاذ شده در ستاد اربعین حمیل نام برد.

 

 

پیرویسی بیان کرد: پیش بینی اسکان 1500 نفر با امکانات کافی  شده است علاه بر پیش بینی انجام شده برای اسکان زوار در بخش حمیل  برای اسکان اضطراری با ظرفیتی تا 2 هزار نفر نیز محیا شده است.

وی خاطر نشان کرد: زائر سرای دوم حمیل نیز در چند روز آینده افتتاح و آماده به کار می شود تا زائران اربعین از آرامش و آسایس بهتری برخوردار شوند. همچنین با چهار بانده شدن محور حمیل به اسلام آبادغرب این امکان را فراهم می کند تا بار ترافیکی در این ایام کاسته شود.

 

مسئول اسکان ستاد اربعین حمیل افزود: داروخانه ها و نان وایی های حمیل علاوه بر آنکه به تعداد آن ها افزوده شده است، در ایام اربعین به صورت شبانه روزی فعال می باشند.

 

وی از برقراری ارتباط دکل مخابراتی در منطقه میان تنگ منصوری خبر داد و گفت: با راه اندازی این دکل مخابراتی این بخش از منطقه که در نقطه ی کور مخابراتی به سر می برد اکنون از پوشش مخابراتی برخور دار می شود.

 

مسئول اسکان ستاد اربعین حمیل همچنین از آماده سازی سالن ورزشی جهت اسکان زائرین اربعین حسینی و استقرار پمپ بنزین سیار در شهر حمیل  اشاره کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد