رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

مانور ویزیت و داروی رایگان هلال احمر اسلام آبادغرب در یک روستای محروم شهرستان+تصاویر

کد خبر: 299165
|
11:45 - 1396/08/01
نسخه چاپی
مانور ویزیت و داروی رایگان هلال احمر اسلام آبادغرب در یک روستای محروم شهرستان+تصاویر
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب از اجرای مانور تیم درمان اضطراری(BHCU) توسط معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال اجمر استان کرمانشاه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: در این مانور که روز گذشته در روستای محروم شاهبداغ از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد اهالی روستا توسط پزشک عمومی وکارشناس مامایی ویزیت رایگان شدند پس از ویزیت داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

 

وی بیان کرد:  وجه تمایز این مانور با سایر مانورها این بود که مسایل لازم و ضروری بهداشتی توسط کارشناس بهداشت محیط نیز برای آنها بیان شد همچنین یک محل به روانشناس اختصاص یافت و افرادی که به هر نحوی نیاز به مشاوره داشتند نیز از خدمات این واحد بهره مند شدند.

 


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به برگزاری چنین مانورهایی گفت: بدون مشارکت و تعامل بین اداری انجام  پذیر نخواهد بود و در این خصوص از همکاری رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلام آبادغرب، همکاران ایشان و همچنین رییس بسیج جامعه پزشکی شهرستان تشکر و قدردانی نمود و بیان داشت: به همت این عزیزان و داوطلبان جمعیت چنین برنامه هایی ادامه خواهد داشت.

 


وی افزود: در طول برگزاری مانور بخشدار حمیل از این مانور بازدید نموندند و از خدمات داوطلبانه ای که انجام گرفته بود تشکر و قدردانی نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها