با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت/

برگزاری جلسه اعلام آمادگی ستاد اربعین شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 299134
|
16:27 - 1396/07/29
نسخه چاپی
برگزاری جلسه اعلام آمادگی ستاد اربعین شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز جلسه اعلام آمادگی اعضای ستاد اربعین اسلام آبادغرب جهت پذیرایی از زوار اربعین در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز جلسه اعلام آمادگی اعضای ستاد اربعین اسلام آبادغرب  جهت پذیرایی از زوار اربعین در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

 

در این جلسه افشین کریمی فرماندار شهرستان با ارائه گزارشی از بازدیدها و اقدامات انجام شده از آمادگی شهرستان در شهر اسلام آبادغرب و شهر حمیل جهت پذیرایی و اسکان زوار اربعین خبر داد و گفت: از این ظرفیت پر خیر و برکت باید به نحو احسن استفاده شود.

 

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت خدمتگزاری به زوار اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: خدمتگزاری به زوار اباعبدالله الحسین(ع) هیچ حد و اندازه ای از ثواب برای آن ذکر نشده است و علما و بزرگان ما در مجلس اباعبدالله چای ریز و کفش جفت کن عزاداران حسینی بوده اند و این نشانه اهمیت موضوع در خدمت به زوار اربعین است.

 

وی افزود: فعلا" 3 موکب در شهر اسلام آبادغرب جانمایی شده و تمام مباحث امنیتی، ترافیکی، بهداشتی و خدماتی آنها در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن تمام مساجد سطح شهر، 2 مدرسه اموزش و پرورش، خوابگاه تربیت بدنی، چندین حسینیه و سالن ورزشی آماده اسکان زوار عزیز هستند.

 

امام جمعه شهرستان با تاکید بر مردمی بودن ستاد اربعین عنوان کرد: نباید مردم را از کارهای معنوی دور کنیم لذا تمام امکانات و نذورات این تشکیلات مردمی است و بودجه دولتی ندارد، اما ز زیرساخت های دولتی نظیر راه و ترابری، برق و ... استفاده می شود.

 

 

در ادامه مدیران اداره آب، برق، گاز، هلال احمر، فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آموزش و پرورش، روسای هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد و ... هرکدام به بیان نظرات خود جهت خدمات رسانی مطلبوب به زوار اربعین پرداختند.

 

در پایان سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان بعنوان مسئول اسکان ستاد اربعین شهرستان، حوزه بسیج شهید مطهری در ورودی شهر اسلام آبادغرب با تلفن ثابت 45230573-083 و شماره همراه 09184797524  بعنوان مکان دفتر ستاد اسکان اسلام آبادغرب اعلام نمود  و هماهنگی لازم را جهت اسکان زوار با مسئولین هیئت امنا مساجد و اماکن معرفی شده بعمل آورد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد