با حضور جمعی از فرهنگیان/

تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان از فرمانده تیپ 181 در اسلام آبادغرب

کد خبر: 299094
|
15:26 - 1396/07/26
نسخه چاپی
تقدیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان از فرمانده تیپ 181 در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب با امیر سرلشگر نوشیر قائمی فرمانده تیپ 81 زرهی شهید برزو سلیمی شهرستان اسلام آبادغرب دیدار کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیرآموزش وپرورش شهرستان اسلام آبادغرب به همراه معاونت آموزش متوسطه، مسئول نهضت سواد آموزی و مسئول ارزیابی عملکرد، با حضور در دفتر فرماندهی تیپ 81 زرهی شهید برزو سلیمی شهرستان اسلام آباد غرب با امیر سرلشگر نوشیر قائمی دیدار و گفتگو کردند.

 

.

حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش در سخنانی ضمن تبریک ارتقاء درجه امیری و قدردانی از زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس و ارسال پیام تبریک فرهنگیان شهرستان درخصوص ارتقاء درجه وجایگاه امیر سرلشگر نوشیر قائمی، گفت: فرصت مغتنمی است تا از تلاش ها و جانفشانی های عزیزانی که جان خود را برای حفظ امنیت کشور به خطر می اندازند و برای دفاع از میهن عزیزمان جان برکف و صادقانه خدمت می کنند، تشکر نماییم.

 

جناب امیر سرلشگر نوشیر قائمی نیز طی بیاناتی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، به مقام شامخ معلمان ادای احترام نمود و از جامعه فرهنگیان شهرستان قدردانی بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد