مردی با بزرگترین بیضه جهان +تصاویر

کد خبر: 299086
|
07:10 - 1396/07/26
نسخه چاپی
مردی با بزرگترین بیضه جهان +تصاویر
اسلام آبادخبر: عکس مردی را مشاهده می کنید که بزرگترین بیضه دنیا را دارد و در حدود شصت کیلو بیضه را با خود حمل می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، عکس مردی را مشاهده می کنید که بزرگترین بیضه دنیا را دارد و در حدود شصت کیلو بیضه را با خود حمل می کند.

 

مردی با بزرگترین بیضه های جهان

 

یک مرد ۴۹ ساله آمریکایی به بیماری عجیبی مبتلا شده است بیضه های این مرد از سن ۲۵ سالگی شروع به بزرگ شدن کرد و این مرد به دلیل خجالت کشیدن از دکتر هیچوقت به پزشک مراجعه نکرده است و بیضه هایش روز به روز بزرگ تر میشد تا اینکه به جایی رسیده که بیضه هایش ۶۰ کیلو وزن دارد و راه رفتن را برای او دشوار کرده است. این مرد امریکایی که “واسلی” نام دارد میگوید به خاطر اینکه بیضه هایم حالت عادی و طبیعی نداشته هیچگاه به خواستگاری نرفتم و ازدواج نکردم و در حال حاضر راه رفتن برایمذ بسیار دشوار و مشکل است.

 

مرد مبتلا به سرطان بیضه

 

بعد از رسانه ای شدن بیماری این مرد پزشکان زیادی در امریکا اعلام امادگی برای جراحی او کردند و برای جراحی این مرد ۱۳ الی ۱۵ ساعت زمان تخمین زده شده است! او در مصاحبه ای با روزنامه دیلی میل گفته است که اگر این مشکل برطرف نشود و پزشکان نتوانند آن را جراحی کنند خودکشی میکنم چرا که زندگی کردن با این بیماری برایم بسیار سخت و دشوار است.

بیماری بیضهواسلی بیماری نادری محسوب میشد، که باعث رشد و تورم بیش از اندازه بیضه ها می شود. غده ۶۰ کیلویی در بیضه های مرد آمریکایی

 

پزشکان به وی اعلام کردند که با عمل جراحی این غده در بیضه برداشته شده و مشکل برطرف می شود. پزشکان امریکایی این مرد را تحت نظر پزشکی قرار دادند و به او برنامه غذایی همراه با داروهای خاص تجویز کردند که بعد از ۳۰ روز تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

بیضه های ۶۰ کیلویی یک مرد

 

بزرگترین بیضه های جهان آقای “واسلی” برنامه غذایی خود را آغاز کرد و برای عمل جراحی اماده شد پزشکان بعد از ۱۳ ساعت عمل جراحی سنگین توانستدغده سرطانیرا از بیضه های این مرد خارج کنند و مشهور ترینبیمار تناسلیلقب بگیرد.

 

جراحی مردی با بزرگترین بیضه های جهان

 

“واسلی” بعد از جراحی توانست با راحتی قدم بردارد و از زندگی با وضعیت جسمانی جدید لذت ببرد. این مرد ۴۹ ساله ۳ ماه بعد از جراحی به دلیل دیابت و فشار خون جان خود را از دست داد و به خاک سپرده شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد