عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

فعالیت‌های موشکی ایران قابل مذاکره نیست/هیچ برجام دیگری منعقد نمی شود

کد خبر: 299078
|
08:45 - 1396/07/26
نسخه چاپی
فعالیت‌های موشکی ایران قابل مذاکره نیست/هیچ برجام دیگری منعقد نمی شود
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد موضوعات موشکی و دفاعی تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد  سیدقاسم جاسمی، در خصوص گفتگوی رئیس‌جمهور فرانسه با ترامپ مبنی بر اینکه باید به کنترل ایران ادامه دهند و در عین حال درباره فعالیت‌های موشکی بالستیک، کشورمان را وادار به پاسخگویی بیشتر کنند، گفت: کشورهای 1+5 از ابتدا به دنبال مطرح کردن موضوعاتی مانند توان دفاعی و موشکی، حقوق بشر و غیره بودند و تلاش کردند که همزمان با موضوعات هسته ای و برجام این مهم را پیگیری کنند اما اقداماتشان نتیجه بخش نبود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار نیست کشورمان در اجرای برجام بهانه دست آمریکایی ها دهد، اظهار کرد: قرار نیست کشوری مانند ایالات متحده فقط به دنبال منافع خودش باشد لذا آمریکایی ها باید در مواجه با برجام با جامعه جهانی همسو باشند.

وی با بیان اینکه در برهه ای از زمان شرایط 1+5 در برجام را پذیرفتیم لذا باید تحریم ها نیز بر اساس توافقنامه برداشته شود، تصریح کرد: امیدواریم آمریکایی ها بجای طرح موضوعاتی غیر برجامی، به اجرای مفاد برجام توجه داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: طبق منویات رهبر انقلاب هیچ برجام دیگری قرار نیست منعقد شود و موضوعات موشکی و دفاعی به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه تحریم های ایالات متحده آمریکا در قانون کاتسا توان دفاعی کشورمان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر همین هدف در خصوص مباحث موشکی نیز در سخنان فرانسوی ها نیز مشاهده می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها