مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به اعتبار 2 میلیارد تومان به بیمارستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 299069
|
16:22 - 1396/07/26
نسخه چاپی
اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به اعتبار 2 میلیارد تومان به بیمارستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلام آبادغرب از اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به اعتبار 2 میلیارد تومان به بیمارستان اسلام آبادغرب خبر داد.

محمدرضا نادری در گفتگو با اسلام آباد خبر، گفت:با توجه به افتتاح فاز جدید بیمارستان اسلام آبادغرب و افزایش تعداد تخت ها و پوشش درمانی و مرکز تروما (تصادفات) غرب استان، دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  یک دستگاه  سی تی اسکن به اعتبار 2 میلیارد تومان به بیمارستان اسلام آبادغرب اختصاص داده است که از نیاز های این مرکز می باشد.

 

 

وی در خبر خوشی به مردم گفت: یک دستگاه ام آی آر جدید و بروز نیز به بیمارستان اختصاص یافته که نیاز مردم منطقه را مرتفع می کند  اما با توجه نیاز به ساختمان اختصاصی و ویژه که در بیمارستان جدید برای آن تعیین نشده است با شرکت های خارجی به نتیجه رسیده ایم ظرف دوماه ساختمان آن آماده  شود  و نصب ام آر ای هم یک ماه زمان خواهد برد.

 

 

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستاییحسن آباد با 62 درصد پیشرفت فیزیکی، سیاه سیاه با 48 درصد پیشرفت فیزیکی، سراب هرسم با 80 درصد پیشرفت فیزیکی، پایگاه مرکز بهداشت اسلام آبادغرب  با پیشرفت فیزیکی 52 درصد، خانه بهداشت تجر کرم پناه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد، خوابگاه دوطبقه پزشکان حمیل با 12 درصد پیشرفت ، خوابگاه دوطبقه پزشکان شیان با 8 درصد و خوابگاه دوطبقه پزشکان  در داخل شهر با 8 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشند.

 

وی همچنین با تشریح پروژه های در دست اقدام اظهار کرد: کارهای واگذاری پایگاه سلامت حمیل در حال انجام است، پانسیون پزشکان مرکز بهداشت اسلام آبادغرب، مرکز بهداشت شیان، مرکزبهداشت شرف آباد و شهریاشهر در دست اقدام وحصار کشی مرکز شماره سه با اعتبار 20 میلیون تومان در حال ساخت(بازسازی دیوار و..) است.

 

دکتر نادری عنوان کرد:تمام پایگاه های  سلامت ما اجاره ای می باشد که قرار است با توجه به بودجه ای که در آینده استان به ما اختصاص دهد پنج مرکز و خانه خریداری بشود.

 


وی با اشاره به خدمات طرح تحول سلامت گفت: طبق برنامه ایراپن، با توجه به مراقبت هاي اولیه بهداشتیقد، و زن، قند و چربی فردی که مراجعه می کند بصورت رایگان انجام می شود و ریسک بیماری قلبی و مغزی فرد تأیید می شود.

 

 

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: با توجه به طرح تحول سلامت آقایان نیز مراقبت می شوند و در حال حاضر خدمات رسانی بر اساس رده بندی سنی می باشد که دراین برنامه افراد از نظر وجود علایم و عوامل خطر بررسی می شوند.

 

 

دکتر نادری در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: در بخش متخصص وضع خوبی داریم و پیشنهاد داده ایم متخصص مغز و اعصاب به بیمارستان بیاید چون سی تی اس کن و ام آرآی داریم در آینده مشکل ما جراح مغز و اعصاب است که وزیر بهداشت در سفر اخیر به شهرستان قول داده است و ما هم پیگیر آن هستیم و ست های جراحی مورد نیاز مغز و اعصاب به دانشگاه علوم پزشکی درخواست شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد