گلایه کشاورزان ادامه دارد؛

علت اصلی تاخیر در پرداخت پول گندمکاران مشخص شد/ نماینده مجلس: دولت اعتبار ندارد

کد خبر: 299013
|
07:01 - 1396/07/23
نسخه چاپی
علت اصلی تاخیر در پرداخت پول گندمکاران مشخص شد/ نماینده مجلس: دولت اعتبار ندارد
اسلام آبادخبر: نماینده مردم شرق گلستان در خصوص تاخیر دولت در پرداخت پول گندمکاران، عدم وجود اعتبار را دلیل اصلی این تاخیر برشمرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا  سال گذشته بود که کشاورزان گندمکار در سراسر کشور از تاخیر در پرداخت پول گندم گلایه داشتند و این تاخیر به حدی بود که خیلی از کشاورزان پول گندم خود را در آبان ماه دریافت کردند و برخی از این کشاورزان دیگر از کشت گندم منصرف شدند.

اما دولت برای امسال هم متاسفانه به همان شیوه عمل کرد و الان که 22 مهر ماه است هنوز پول برخی از کشاورزان گندم کار را واریز نکرده است.

شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم در مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص علت اصلی این تاخبر، نبود اعتبار را مطرح می کند.

کوسه غراوی به خبرنگار راه اترک گفت: بارها در مجلس و در ارتباط با مسئولین دولت در این خصوص صحبت کرده ایم و تذکرات لازم را هم داده ایم .

غراوی ادامه داد: ما هم می دانیم که خیلی از کشاورزان هم اکنون پول برای کشت محصول سال جدید را ندارند ،ما پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم به خصوص کشاورزان هستیم.

وی افزود: چندین بار هم با آقای نوبخت صحبت کردیم ولی آقای نوبخت در این خصوص به ما گفت: دولت منابع مالیش کم است و برای پرداختها به کشاورزان از تسهیلات استفاده کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد