رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

شاخص های تفکر سپاه با منافع امریکا در تضاد است/اقدامات خصمانه امریکا نشانه درماندگی است

کد خبر: 298995
|
13:52 - 1396/07/22
نسخه چاپی
شاخص های تفکر سپاه با منافع امریکا در تضاد است/اقدامات خصمانه امریکا نشانه درماندگی است
اسلام آبادخبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب گفت: اطاعت از ولایت فقیه و حمایت از مظلومان جهان هر دو از شاخص های تفکر سپاه است که با منافع امریکا در تضاد می باشد.

 

حجت الاسلام علی اوسط کماسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آبادخبر، با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا در خصوص اقتدار سپاه اظهار کرد: حیله های امریکا علیه سپاه نشانه قدرتمندی سپاه پاسداران است.

 

 

وی تصریح کرد:با توجه به محبوبیت مردمی سپاه پاسداران و نفوذ و تفکر مقاومت در برابر ظالمان و زورگویان که الهام گرفته از سپاه پاسداران می باشد موجب کینه توزی امریکا از این نهاد مقدس شده است.

 

 

حجت الاسلام علی اوسط کماسی با بیان اینکه؛ اقدامات خصمانه امریکا نشانه درماندگی است، خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت فقیه و حمایت از مظلومان جهان هر دو از شاخص های تفکر سپاه است که با منافع امریکا در تضاد می باشد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب  تاکید کرد:  اگر مردم ایران رهنمود های حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت رهبری(مدظله العالی) سر لوحه کارمان قرار بدهیم در دنیا واخرت سر بلند خواهیم بود وهمانطور که امام راحل عظیم الشان فرمود ((پشتیبان ولایت فقیه باشید... و اگر سپاه نبود کشور هم نبود)) اینها را مد نظر قرار بدهیم قطعا معنی این جمله امام (ره) که (( امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند )) را به وضوح مشاهده می کنیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد