مدیرکمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرایی شدن طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده مددجویان اسلام آبادغرب با همکاری مرکز مشاوره آوای مهر

کد خبر: 298919
|
20:39 - 1396/07/16
نسخه چاپی
اجرایی شدن طرح پیشگیری از آسیب های  اجتماعی در خانواده مددجویان اسلام آبادغرب با همکاری مرکز مشاوره آوای مهر
مدیرکمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب از اجرایی شدن طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده مدد جویان اسلام آبادی با همکاری مرکز مشاوره آوای مهر خبر داد.

محمد بیگزاده  در گفتگو با اسلام آباد خبر، با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی خانواده ها و مسائل و آسیب های اجتماعی از مهم ترین  دغدغه های مردم و مسئولان است خاطر نشان کرد:هیچ دستگاهی  حتی دستگاه های مسئول و متولی به اندازه  کمیته امداد برنامه های  فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی  برای جامعه هدف خود در طول سال برگزار نمی کند.

 

مدیرکمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد از کمترین درصد برای گرایش به آسیب های اجتماعی هستند افزود:افراد مورد حمایت کمیته امداد به واسطه آموزش های پیشگیری و فرهنگی مناسب از کمترین درصد آسیب های اجتماعی برخوردارند.

 

بیگزاده با بیان اینکه طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده مددجویان مورد توجه ویژه قرار  دارد  گفت :با همکاری مرکز مشاوره  آوای مهر امداد برگزاری  طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی  و روانی در خانواده این نهاد در اولویت قرار دارد که در این راستا طرح پیشگیری  از آسیب های اجتماعی  و روانی  در خانواده  مدد جویان اسلام آبادی  اجرایی شده است ، که در روزهای شنبه  هر هفته جهت مرتفع نمودن  مشکلات روانی(افسردگی،اضطراب،شخصیتی، تحصیل و خانواده ) جلسات مشاوره  با حضور سه نفر از متخصصین دکترای بالینی مرکز مشاوره آوای مهر امداد در این نهاد برگزار می نماید.

 


وی با بیان اینکه امروز مهم ترین عبادت در حوزه عمومی توجه ویژه به مسائل اجتماعی به عنوان یک تکلیف است،تاکید کرد: کمیته امداد در این باره ضمن پیشگیری از ترویج معضلات اجتماعی در جامعه هدف، با برنامه های فرهنگی و مشاوره ای مناسب ،آسیب های موجود را برطرف می کند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان اسلام آباد غرب  با بیان اینکه ۴هزار نفر مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قرار دارند ،گفت:برای نزدیک به ۲هزار نفر از این افراد کارهای فرهنگی، شامل مشاوره، کارگاه های آموزشی آشنایی با آسیب های اجتماعی،  برنامه های دینی، اعتقادی و پیشگیری برگزار شده که تاثیرات فراوانی بر روی زندگی  خانوار ها داشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد