فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب:

رویکرد اجتماعی پلیس بر اساس مشارکت و همکاری بین مردم و پلیس استوار است/کاهش 23 درصدی جرائم در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 298882
|
14:15 - 1396/07/14
نسخه چاپی
رویکرد اجتماعی پلیس بر اساس مشارکت و همکاری بین مردم و پلیس استوار است/کاهش 23 درصدی جرائم در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در طول 6 ماهه اخیر سقف جرائم نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اسلام آبادغرب اظهار کرد:امروز آن کسانی که در قالب نیروی انتظامی می ایستند و آرامش و آسایش را برای آحاد مردم و شهروندان کشورمان فراهم می کنند در حقیقت به معنای واقعی کلمه ی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

 

 

وی افزود:مجموعه نیروی انتظامی مدافع ارزش های اسلامی و انقلابی است. همین ارزش ها نیز در درون سازمان نیروی انتظامی به عنوان یک معیار اصلی  وجدی مد نظر است.

 

 

سرهنگ سرتیپ نیابا یادآوری اینکه وظیفه ی نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و پاسداری از ارزش های اسلامی می باشد، گفت: در این راستا تمام تلاش خود را وقف این مسئولیت خطیرنموده به نحوی که درب شهادت کماکان به روی پرسنل نیروی انتظامی باز بوده و هر روز شاهد شهادت تعدادی از فرزندان برومند شما در مقابله با اشرار و سوداگران هستیم.

 

 

 

وی تصریح کرد:اهمیت همکاری مسئولین و مردم در راستای تأمین امنیت آن چنان برای نیروی انتظامی مهم می باشد که شعار هفته ناجا در سال جاری امنیت برای همه و پلیس برای امنیت نام گذاری شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکید نمود؛امنیت و احساس امنیت به عنوان حیاتی ترین نیاز انسان در زندگی اجتماعی و یک واقعیت ذهنی در حیات انسان محسوب می شود. پیشرفت و تکامل افراد در جامعه فراهم می یابد و بر این اساس روابط اجتماعی شکل گرفته و زمینه ی مضاعف برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت های انسانی  فراهم می شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد:نظم و امنیت از مهم ترین مبانی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. مشارکت مردم در امنیت، مشارکت در توسعه ملی است زیرا توسعه همه جانبه در هیچ کدام از جوامع مقدور تحقق پیدا نخواهد کرد مگر یک امنیت پایدار قبل از آن در جامعه تبیین شده باشد. رویکرد اجتماعی پلیس بر اساس تشویق و مشارکت همکاری بین پلیس و مردم استوار است تا ازین طریق برای همه معضلات امنیت، کاهش جرائم و بی نظمی همکاری کند.

 

 

سرهنگ سرتیپ بیان داشت:پلیس با مشارکت بین سازمان های دولتی و خصوصی همه را به همکاری فرا می خواند و با تکیه بر قدرت مردم به مبارزه با جرائم پرداخته و تمام تلاش خود را متوجه برقراری رابطه نزدیک و عمل مبتنی بر همکاری متقابل با شهروندان محدود می نماید.

 

 

 

وی افزود:انتخاب نیروی انتظامی نشان از باور مسئولان این خاک و اهمیت و همیاری مردمی از پلیس دارند، نیروی انتظامی همواره بر وظیفه اصلی خود به عنوان بازوان پر توان، بخش عظیمی از این امنیت را تأمین نموده که بیشتر در سایه تعامل سازنده مسئولان شهرستان، نماینده ولی فقیه، اعضای شورای تأمین شهر، شورای اداری شهرستان، نماینده شهرستان و اصحاب رسانه به ویژه شما مردم مومن، انقلابی و شهید پرور شهرستان اسلام آبادغرب ممنون است.

 

 

 سرهنگ سرتیپ نیا با تأکید به فرمایش مقام عظمای ولایت اظهار داشت: در سایه وحدت، همدلی و رفاه که در سطح شهرستان بین ناجا، مسئولین و مردم حاکم است نیروی انتظامی در تأمین عمومی و آسایش هر سال نسبت به سال گذشته توفیقات قابل توجه به دست آروده است به طوریکه گوشه ای از آن را در پایان سخنان خود بیان می نمایم.

 

 

وی خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی خود را به ایستادگی تا پای جان برای رضایت خداوند و مردم شریف اسلام آباد و برقراری امنیت می داند لیکن حدود مراکز نظامی محدود با تعداد نیروی انسانی سازمانی در شهرستان اسلام آبادغرب بدون شک و بدون کمک و همدلی شما شهروندان خوب پاسخگوی نیازمندی های انتظامی شهرستانی که با داشن 380 هزار نفر جمعیت توقعات به حق و مشروع شما غیر از همدلی و جو رفاقت و صمیمت با پلیس مقدور نیست.

 

 

سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره بهرفع این معضلات و مشکلاتشهرستانعنوان کرد:نیاز به همکاری و همدلی و تعامل بیشتر شما با پلیس است که در سایه همکاران شریف در انتظامی شهرستان وپشتیبانی مسئولان و شما مردم غیورمند نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب هم اکنون در سطح کشور وضعیت رضایت بخش داشته است.

 

 

وی افزود:در راستای تحقق شعار نیروی انتظامی مجدداً شمار را به مشارکت و همدلی با نیروی انتظامی و احساس امنیت در جهت مقابله با معضلات اجتماعی، قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل اوباش و مزاحمین نوامیس مردم به حقوق شهروندان دعوت می نمایم و کماکان بر همکاری مردم و دیگر نهاد ها اصرار دارم.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکید نمود؛محیط زندگی خود و فرزندانمان را در سایه این هماهنگی و مشارکت از ورود مواد مخدر، اراذل اوباش و متجاوزین پاک خواهد شد و این احساس مسئولیت را در سطح جامعه گسترش خواهیم داد تا افراد قانون شکن احساس امنیت نکنند

 

 

وی افزود: از تلاش تمامی مسئولان شهرستان،شما مردم شریف و بزرگوار شهرستان، اصحاب رسانه و خانوداه های معظم شهدا و ایثار گران که پشتیبان ناجا بوده قدر دانی می کنم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه اظهار کرد: افتخار دارم که به شهروندان اسلام آبادغرب عرض کنم در طول شش ماهه اخیر سقف جرائم نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است که پلیس اطلاعات، آگاهی و مواد مخدر ما با اقتدار توانسته است افراد قانون شکن را به سخت ترین شکل ممکن پس از شناسایی و تفهیم جرم آن ها را به مراجع قضایی معرفی کند و برخورد قاطع مرجع قضایی نیز باعث شده است که این افراد قانون شکن همه در حال تحمل کیفر و مجازات باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد