فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگيري چهار سارق در اسلام آبادغرب

کد خبر: 298842
|
14:38 - 1396/07/10
نسخه چاپی
دستگيري چهار سارق در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در برخورد با هنجار شكنان و قانون گريزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در تشريح اين خبر بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با سارقان موفق به دستگيري چهار سارق و كشف 19 فقره سرقت شدند.

 


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان به کلانتری ها مبنی بر سرقت از اماکن و اموال آنان، شناسایی و دستگیری این سارقان در دستور کار پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ها قرار گرفت.

 


سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با جدیت و اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان طی 72 ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری چهار متهم در این رابطه شدند، لذا متهمان دستگير شده پس از دلالت به مقر پلیس در بازجویی های فنی به 19 فقره سرقت، محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی، یک دستگاه تراکتور و دو دستگاه خودرو پراید اقرار کردند.

 


فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب گفت: این متهمان پس از تشكيل پرونده و بازسازی صحنه های سرقت و شناسایی مالباختگان براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها