ژن‌ خوب یعنی شهدا نه آقا‌زاده‌ها

کد خبر: 298833
|
07:15 - 1396/07/10
نسخه چاپی
ژن‌ خوب یعنی شهدا نه آقا‌زاده‌ها
اسلام آبادخبر: «ژن خوب» آقازادگی نیست بلکه کسانی هستند که بی‌هیچ ادعایی برای حفظ امنیت این مرز و بوم جان خود را فدا کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش در کشور موضوعی با ادبیات جدید به نام «ژن خوب» توسط یکی از آقازاده‌ها مطرح شد که واکنش‌های زیادی از مردم تا مسئولان کشوری و حتی بازیگران و رسانه‌ها را به همراه داشت، هر شخص نظری می‌داد.

برخی‌ها گفتند که یک ایرانی موفق به کشف نظریه «ژن خوب» شده و یا این گونه نوشتند که از قدیم گفته‌اند که بعضی چیز‌ها خوبش، خیلی خوبه! «ژن خوب» هم یکی از آنهاست و یا برخی افراد در وجود خود به دنبال این ژن گشتند؛ حتی برخی چهر‌ه‌های مطرح سیاسی با اعلام این موضوع که با ژن ناقص خود به پست دولتی رسیده‌اند به حرف این آقازاده واکنش نشان دادند.

نکته جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که هیچ‌کس در این واکنش‌ها به یک موضوع مهم اشاره نکرد که آن «ژن خوب» از آنِ افرادی بود که بی‌هیچ ادعایی برای حفظ امنیت این مرز و بوم جان فدا کردند، آری شهدا «ژن خوب» یا به عبارت بهتر «ژن‌های خوب» این سرزمین هستند.

ژن‌ خوب یعنی شهدا نه آقا‌زاده‌ها + تصاویر

شهدا؛ «ژن‌های خوبی» که ادعا نداشتند

انقلاب اسلامی ایران از زمان شروع نهضت تا امروز که بیش از ۳۵ سال می‌گذرد یا مستقیم و یا به صورت غیرمستقیم برای امنیت خود درگیر نبرد با کشور‌هایی بوده که طمع قدرت داشتند و در این بین‌ گاه به مرز‌های ایران اسلامی یورش بردند.

در زمان این حملات که بزرگترین آن «جنگ تحمیلی» عراق علیه ایران بود جوانان این مرز و بوم به دفاع از مرز‌ها پرداختند و بسیاری از آنها در طی این جنگ شهید شدند، اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که این شهدا بی‌هیچ ادعایی این کار را انجام دادند.

ژن‌ خوب یعنی شهدا نه آقا‌زاده‌ها + تصاویر

پس از جنگ ۸ ساله نیز بسیاری از جوانانی که برای تامین امنیت مرز‌های ایران وارد نیرو‌های مسلح شده بودند بدون ادعا در درگیری با اشرار و افرادی که قصد بر هم زدن آرامش ملت ایران را داشتند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اما این پایان ماجرا نبود و راه ادامه دارد.

«ژن‌هایی خوبی» که در راه دفاع از حرم اهل بیت فدا شدند

حدود ۷ سال است که از تشکیل گروه تروریستی داعش در منطقه می‌گذرد و این گروه قصد تجزیه کشور‌های اسلامی را داشت. این گروه تکفیری – تروریستی که خود را حکومت اسلامی عراق و شام خوانده هیچ بویی از اسلام نبرده که گواه این موضوع حمله به حرمین شریفین اهل بیت (ع) بود.

ژن‌ خوب یعنی شهدا نه آقا‌زاده‌ها + تصاویر

از آنجایی که جوانانایران اسلامی هیچ‌گاه تاب تحمل این اهانت به حرمین را نداشته و ندارند؛ به همین جهت برای از بین بردن این اشرار خانمان سوز که در منطقه غرب آسیا فعال بودند و به منظور کمک مستشاری به نیرو‌های سوری و عراقی؛ به درخواست این کشور‌ها عازم شدند که در این بین هم عده‌ای از این جوانان شهید و به لقاالله پیوستند تا نشان دهند راه شهدای دوران دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

ژن‌ خوب یعنی شهدا نه آقا‌زاده‌ها + تصاویر

اما در این بین آقازاده‌ای با مطرح کردن موضوع «ژن خوب» و گفتن این که خودش ژن برتر و خوب است همه چیز را به حاشیه کشاند و حمایت پدر از او نیز سختی قبول این حرف را چند برابر کرد در حالی که در واقع این شهدا «ژن‌های خوب» این سرزمین هستند.

در طول این مدت با وجود این صحبت‌ها و واکنش‌ها، اما جوانان این مرز و بوم با دفاع حرم اهل بیت(ع) و ادامه دادن راه شهدا ثابت کردند که موضوع ژن برای آنها مطرح نیست و بی‌هیچ ادعایی به وظیفه شرعی خود عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها