بازم هم تکرار یک واقعه؛

مختلط بودن یک مدرسه برای دومین سال پیاپی/ دیوارکشی بخشی از مدرسه با ورقه های آهنین!

کد خبر: 298816
|
11:27 - 1396/07/06
نسخه چاپی
مختلط بودن یک مدرسه برای دومین سال پیاپی/ دیوارکشی بخشی از مدرسه با ورقه های آهنین!
اسلام آبادخبر: یک مدرسه غیرانتفاعی در تویسرکان به شکل مختلط و با حضور دانش آموزان پایه های اول تا پنجم ابتدایی اداره می شود و بخش هایی از مدرسه با ورقه هایی آهنین مانند دیوارکشی شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال گذشته مدرسه ابتدایی غیردولتی صدف در تویسرکان به شکل مختلط یعنی با حضور دانش آموزان دختر و پسر پایه های اول تا پنجم ابتدایی اداره می شد، به گونه ای که بخشی از مدرسه از جمله حیاط و بخش ورودی سالن مدرسه در ماه های نخست با گونی مانندهایی از هم تفکیک شده بود و البته گفته می شود که همچنان اوضاع و احوال فیزیکی مدرسه در سال جاری هم به همین شکل است.

کلاس های دانش آموزان پسر در یک طرف سالن و دانش آموزان دختر در طرف دیگر، اما در زمان بارش باران و برف در پاییز و زمستان به علت برودت هوا دختران و پسران مدرسه در دو سوی سالن به صورت مجزا و البته روبروی یکدیگر و چهره به چهره هم برگزار می شود.

سال گذشته در ماه های نخست حیاط مدرسه و بخشی از وروردی سالن توسط پرده ای گونی مانند از یکدیگر جدا شد تا آن که شنیدیم با اعتراض برخی از والدین که چرا از ابتدا مسئولان متولی اعلام نکرده بودند مدرسه مختلط است، ورقه های آهنین شکل جای گونی ها را می گیرد، بااین وجود همچنان مشکلاتی پیش روی دانش آموزان است.

سرویش بهداشتی مدرسه از یکدیگر تفکیک است، اما گاهی رخ میداد که سرویس بهداشتی دختران خراب شده و آنان بالاجبار یا از سرویش بهداشتی معلمان استفاده می کردند و یا از سرویس بهداشتی پسران!!!

از آنجا که دختران از 9 سالگی به سن تکلیف می رسند، انتظار می رفت که چاره ای اساسی تر در سال جاری اندیشیده شود، اما سال تحصیلی جدید نیز آمد و همچنان این مدرسه غیر انتفاعی با آن همه مشکلاتش مختلط کلاس درس و مشق خود را آغاز کرده است.

از طرفی دیگر برخی از همشهریان گلایه مند هستند با وجود اینکه مدرسه غیرانتفاعی است و هزینه بسیار بالاتری نسبت به دیگر مدارس از والدین برای ثبت نام دانش آموزان اخذ می شود، تفاوت آموزشی چندانی با سایر مدارس ندارد، کلاس های فوق برنامه ویژه و خاص و یا میان وعده های سالمی که باید در طول روز و سال بدون دریافت هزینه ای دیگر ارائه شود، اجرایی نمی شود.

مجموعه خبری رودآور گرچه در تماس با مدیر آموزش و پرورش تویسرکان موفق نشد جواب سوالات خود را بگیرد، اما طبق رفتار حرفه ای و خبری در صورت اعلام هر جوابیه ای از سوی متولیان امر خود را ملزم به انتشار آن می داند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد