رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

حادثه رانندگی در محور حمیل به اسلام آبادغرب یک کشته برجای گذاشت + تصاویر

کد خبر: 298760
|
11:29 - 1396/07/02
نسخه چاپی
حادثه رانندگی در محور حمیل به اسلام آبادغرب یک کشته برجای گذاشت + تصاویر
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب از واژگونی دو خودروی پژو 206 و برخورد یک دستگاه تویوتا خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  از برخورد یک دستگاه پژو 206  با یک ستگاه کشنده ولوو در محور حمیل به اسلام آبادغرب خبر داد.

 

وی افزود: شامگاه روز گذشته ساعت 23:00 دقیقه در در محور حمیل به اسلام آبادغرب یک دستگاه پژو 206  با یک ستگاه کشنده ولوو برخورد کرده که به محض اطلاع سریعا" تیم امدادرسانی جمعیت هلال احمر در محل حادثه حاضر گردید.

 

اسدی با بیان اینکه این حادثه یک نفر فوتی داشته، گفت: سه نفر از مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه توسط هلال احمر به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) منتقل گردیدند.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به حادثه دیگر شامگاه روز گذشته نیز گفت: در 20:15 دقیقه از طریق مرکز گزارش یک فقره تصادف در در محور حمیل به هرسم نرسیده به پایگاه امدادی اعلام شد که آمبولانس هلال احمر به محل اعزام گردید که در این جادثه یک دستگاه خودرو تویوتا واژگون شده.

 

وی افزود: این حادثه نیز خوشبختانه هیچ فوتی نداشت و همه 5 سرنشین آن مصدوم شده که پس از اقدامات درمانی اولیه توسط هلال احمر به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) منتقل گردیدند.

 

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب همچنین  با اشاره به واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در عصر روز گذشته نیز گفت: در 17:41 دقیقه از طریق مرکز گزارش واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور کرمانشاه به اسلام آباد جنب روستای حسن آباد خبر داد که آمبولانس هلال احمر به محل اعزام گردید.

 

وی افزود: این حادثه نیز خوشبختانه هیچ فوتی نداشت و یک سرنشین آن مصدوم شده که پس از اقدامات درمانی اولیه توسط هلال احمر به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) منتقل گردیدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد