درخشش تیم ورزشکاران کرمانشاه در مسابقات لیگ دوگانه بانوان کشور

کد خبر: 298748
|
07:45 - 1396/06/31
نسخه چاپی
درخشش تیم ورزشکاران کرمانشاه در مسابقات لیگ دوگانه بانوان کشور
اسلام آبادخبر: دومین مرحله لیگ دوگانه بانوان کشور (گرامیداشت هفته دفاع مقدس) با درخشش تیم و بازیکنان کرمانشاهی همراه بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازمرصاد اسپورت،  بختیار امینی رئیس هیات ورزش های سه گانه شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: مرحله دوم این رقابت ها امروز (30 شهریور) به میزبانی کرمانشاه و در کیلومتر 8 جاده سراب نیلوفر مقابل پل تازه تاسیس کمربندی غربی به سمت پلیس راه قزانچی برگزار شد.

امینی ادامه داد: در بخش تیمی، کرمانشاه قهرمان شد و استان های زنجان و اصفهان نیز به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در بخش انفرادی نیز ساناز پرهیزی از کرمانشاه همانند دور اول رقابت ها که مردادماه در اراک برگزار شد مقام قهرمانی را بدست آورد.

رئیس هیات ورزش های سه گانه شهرستان کرمانشاه ادامه داد: زهره افخم از کرمانشاه و زهرا رئیسی از اصفهان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات دوگانه بانوان کشور را کسب کردند.

امینی با بیان اینکه این رقابت ها به صورت مسافت کوتاه برگزار شد، افزود: ورزشکاران در سه ماده با هم رقابت کردند که شامل پنج کیلومتر دو، 20 کیلومتر دوچرخه سواری و بازهم 2/5 کیلومتر دو بود.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات دوگانه بانوان کشور 56 ورزشکار در قالب 13 تیم از 11 استان کشور حضور داشتند.

رئیس هیات ورزش های سه گانه شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: مرحله سوم مسابقات نیز قرار است آذرماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد