رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت:

باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه ها اهمیت دهیم

کد خبر: 298739
|
06:49 - 1396/07/01
نسخه چاپی
باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه ها اهمیت دهیم
اسلام آبادخبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد :باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه ها ،اهمیت دهیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب  گزارشی از اهم اقدامات، طرح ها و فعالیت های در حال اجرا در حوزه آموزش و پرورش را ارائه نمود.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب  با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آغاز ماه محرم الحرام و بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس، یاد و خاطره ۳۶هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید را گرامی داشت.

 

 

رجبی با استناد به پیام امام راحل(ره) اظهار کرد: دفاع از کشور و اسلام وظیفه همگانی است و اکنون وظیفه ماست با اندیشه و فکر خود به میدان دفاع از کشور ومقابله با دشمنانی که با جنگ سرد قصد نابودی ایران اسلامی را دارند برویم.

 

 

وی با تاکید براین که نهاد فکر و اندیشه هر فرد از همان دوران کودکی و در جمع دوستان همکلاسی و در مدرسه شکل می گیرد افزود: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم آن هم در دنیای پر هیاهوی امروزی و حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه ها، اهمیت دهیم ،همانگونه که رهبرمان فرمودند "اولویت اول در کشورمان آموزش و پرورش است.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: جهت تمهیدات بهتر در آستانه بازگشایی مدارس چندین طرح به صورت موازی صورت گرفتند که از آن جمله طرح هجرت شامل رنگ آمیزی، تعمیرات جزئی و کلی و زیبا سازی بیش از 20 مدرسه، هدایت تحصیلی  بیش از 1580 دانش آموز دختر و پسر پایه نهم، سازماندهی همکاران فرهنگی و فضاهای آموزشی ، تهییه و توزیع کتب ابتدایی و پیش دانشگاهی، جمع آوری وسایل مستعمل و اسقاطی از سطح مدارس، ثبت نام به موقع دانش آموزان با شعار بهترین مدرسه نزدیکترین مدرسه به خانه ، ساماندهی سرویس های مدارس شهری و روستایی، پیگیری امور پیش دبستانی ها و ساماندهی آنها، انجام انتصابات طبق مقررات صورت گرفت و طرح های آموزشی و عمرانی دیگری نیز در دست اقدام هستند.

 

 

وی گفت: برگزاری منظم جلسات از جمله شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار و امام جمعه وکسب رتبه اول شورای آموزش وپرورش شهرستان طی سه سال گذشته و  برگزاری جلسه نظارت با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی و سازمان حمل در اجرای هرچه بهتر پروژه مهر و بازگشایی مدارس امری موثر بوده است.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب در بخشی دیگری از سخنان خود به فعالیت های پروژه مهر 96 اشاره نمود و اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان با آمادگی کامل و برگزاری جلسات متعدد و نشست های مشورتی متنوع، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم را به عمل آورده است تا در آغاز سال جدید تحصیلی با اجرای برنامه های متنوع و متناسب ، سال تحصیلی 96-97 با شور و نشاط خاصی آغاز گردد.

 

 

وی در پایان سخنان خود از مردم فرهنگ دوست و علم پرور شهرستان اسلام آباد غرب  تشکر کرده و درخواست نمود با مسئولین آموزش پرورش و با مدیران مدارس همکاری بیشتری داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد