سازمان‌های مردمی صدای مظلومیت کودکان میانمار را به گوش جهانیان برسانند

کد خبر: 298599
|
07:58 - 1396/06/23
نسخه چاپی
سازمان‌های مردمی صدای مظلومیت کودکان میانمار را به گوش جهانیان برسانند
اسلام آبادخبر: عضو شورای مرکزی جمنا گفت: سازمان‌های مردمی حوزه زنان صدای مظلومیت زنان و کودکان بی‌گناه میانمار را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارشاسلام آباد خبر، زهره الهیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نسل‌کشی مسلمانان در میانمار و سکوت مجامع بین‌المللی، اظهار داشت: نسل کشی مسلمانان در میانمار به عنوان فاجعه‌ای انسانی است که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند در مقابل آن سکوت کند.

وی ادامه داد: وضعیتی که امروز در جوامع بین‌المللی و حقوق بشری می‌بینیم به هیچ وجه گویای تدبیر و دفاع از حقوق ملت‌ها نیست و مسلمانان میانمار به واسطه جنایتی که علیه آنان اعمال می‌شود، در معرض تهدید نسل هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سکوت مجامع بین‌المللی در قبال نسل کشی در میانمار سوال برانگیز است، گفت: متاسفانه استانداردهای دوگانه مدعیان حقوق بشر را می‌بینیم که از منظر آنان حقوق بشر تنها برای بخشی از انسان‌ها مطرح است و اگر چنین اتفاقی برای دیگر کشورها بیفتد، آنان مُهر سکوت بر لب می‌زنند.

الهیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی براساس دکترین خود در سیاست خارجی همواره مدافع حقوق ملت‌های مظلوم است و دستگاه سیاست خارجی باید مواضع جدی را با رویکردی انسان دوستانه در دفاع از حقوق این ملت‌ها دنبال کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: از NGO ها و سازمان‌های مردمی حوزه زنان انتظار می‌رود تا صدای مظلومیتزنان و کودکان بی گناه و بی دفاع میانماررا به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها