کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز مسابقات جوانان جهان را کسب کرد

کد خبر: 298559
|
08:48 - 1396/06/20
نسخه چاپی
کشتی گیر کرمانشاهی مدال برنز مسابقات جوانان جهان را کسب کرد
اسلام آبادخبر: دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از کسب مدال برنز رقابت های جوانان جهان توسط "میثم زارع" کشتی گیر کرمانشاهی خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، منصور کیانی اظهار داشت: میثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی وزن 76 کیلوگرم تیم ملی با سه پیروزی متوالی و یک شکست در دیدار نیمه راهی، راهی مسابقه رده بندی شد.

وی خاطرنشان نمود: زارع در اولین مسابقه خود به مصاف یامادا از ژاپن رفت و توانست در دیداری حساب شده این حریف سرسخت را با حساب 2 بر یک مغلوب کند.

کیانی افزود: در دیدار مرحله دوم این کشتی گیر کرمانشاهی مقابل بنجامین گریل از اتریش با حساب 10 بر صفر پیروز و راهی دور سوم شد.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: در این مرحله نیز زارع با برتری 10 بر 3 مقابل پراوین مالیک از هندراهی دیدار نیمه نهایی شد.

وی تصریح کرد: زارع در دیدار ماقبل فینال به مصاف آرون بروکس از آمریکارفت اما با نتیجه 12 بر یک نتیجه را واگذار کرد تا روانه دیدار رده بندی شود.

کیانی ادامه داد: این کشتی گیر کرمانشاهی در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر یک از سد الکساندر ویشنیاک از اوکراین گذشت و به مدال برنز رسید.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان یادآوری کرد: تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز و 53 امتیاز به مقام چهارم  رقابت های جهانی یونان رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد