فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو خبر داد:

كشف 12تن شمش آلومینیوم قاچاق در دالاهو

کد خبر: 298517
|
16:10 - 1396/06/14
نسخه چاپی
كشف 12تن شمش آلومینیوم قاچاق در دالاهو
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو از كشف دوازده تن شمش آلومینیوم قاچاق به ارزش 700 ميليون ريال خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ "ایرج علیمرادی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و حمايت از اقتصاد ملي و در پي رصد اطلاعاتي ماموران ایستگاه ایست و بازرسی بالاطاق مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر حامل شمش الومینیوم قاچاق موضوع در دستور كار قرار گرفت.

 


وي افزود: عوامل انتظامی پس از انجام تحقيقات گسترده ميداني و كسب اطمينان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگي مقام قضائي اقدام به توقیف تریلر نموده و در بازرسی از خودروی مذکور دوازده تن شمش الومینیوم را کشف کردند.

 


اين مقام انتظامي تصریح کرد: تریلر حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل و در اين رابطه راننده خاطی نیز دستگیر و مراجع قضائي معرفی شد.

 


سرهنگ علیمرادی در خاتمه از عموم شهروندان در خواست کرد که هرگونه فعاليت هاي مشکوک را براي اقدام سريع و ضربتي پليس، از طريق سامانه 110 و هرگونه انتقاد، تقدير و تشکر را از طريق سامانه 197 گزارش نمايند.

 

همچنین فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سوداگر مرگ که در امر و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت، دستگیر شد.

 



سرهنگ علیمرادی اظهار کرد: در اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و توزيع کنندگان موادمخدر مأموران پليس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتي در يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند يک نفر اوباش و سوداگر مرگ را که در امر خريد فروش و توزيع مواد مخدر بود، شناسايی و دستگیر کنند.

 



وي افزود: در اين عمليات مقدار یک کیلو و 300 گرم موادمخدر نیز کشف شد.

 


فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو افزود: متهم با تشکيل پرونده تحويل محاکم قضائی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد