مراسم اختتامیه طرح هجرت«3» درهنرستان نرگس خاتون شهرستان اسلام آباد غرب+ تصاویر

کد خبر: 298485
|
12:23 - 1396/06/12
نسخه چاپی
مراسم اختتامیه طرح هجرت«3» درهنرستان نرگس خاتون شهرستان اسلام آباد غرب+ تصاویر
اسلام آبادخبر: مراسم اختتامیه طرح هجرت«3» با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، و همچنین مسئولان واحدهای بسیج دانش آموزی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جمال الدین برجی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تبریک پیشاپیش عید امامت و غدیر به حادثه تصادف دانش آموزان شیرازی اشاره کرد ایشان ضمن علو درجات برای قربانیان این حادثه از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل آرزو کرد.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب گفت: بسيج سازندگي با بکار گيري استعدادهاي جوانان توانسته نقش ارزشمندي را در توسعه و عمرانی مدارس ایفاء نماید. 

 

به ويژگي هاي مهم طرح هجرت بسيج سازندگي  پرداخت، وی افزود از جمله ویژگی مهم طرح هجرت 3 فراهم نمودن زمينه حضور جوانان علاقه مند به سازندگي در عرصه هاي عمراني است. ایشان  تصریح نمود: رکن اساسي برنامه هاي اردوهاي هجرت (3) ، فعاليت هاي فرهنگي و آموزشی بود که به حمد الله برای 60 نفر از دانش آموزان دختر دو دوره آموزشی تزریقات و پانسمان و امدادگری برگزارشد.

 

برجی اعلام کرد : در طرح هجرت امسال  20 واحد آموزشی رنگ آمیزی و 9 واحد آموزشی دیوار نویسی و 220 دستگاه میز و نیمکت تعمیر شده است .

 

سپس خزلی مسئول بسیج دانش آموزی آموزش وپرورش طی بیاناتی جزئیات اجرای این طرح را درشهرستان اسلام آباد غرب و بخش حمیل تشریح نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد