گزارش/

جزئیات پیدا شدن یک نوزاد در رودخانه ی اسلام آبادغرب/ پلیس در پی روشن شدن هویت نوزاد+عکس

کد خبر: 298473
|
15:40 - 1396/06/11
نسخه چاپی
جزئیات پیدا شدن یک نوزاد در رودخانه ی اسلام آبادغرب/ پلیس در پی روشن شدن هویت نوزاد+عکس
اسلام آبادخبر: پلیس پلیس با بیان اینکه در پی روشن شدن هویت نوزاد می باشد، جزئیات پیدا شدن این نوزاد که امروز در رودخانه ی اسلام آبادغرب پیدا شد را اعلام کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: امروز پیش از ظهر صدای کودکی از داخل نیزارهای رودخانه پشت بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب شنیده شده که مردم آن را به پلیس اطلاع دادند.

 

وی افزود: پلیس با اطلاع به آتش نشانی نوزاد را پیدا کرده و نجات می دهد و به بیمارستان منتقل می کند. هم اکنون در پی روشن شدن هویت این نوزاد هستیم.

 

 

 

مدیر آتش نشانی اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگاران گفت:  این نوزاد که زنده نجات یافت داخل نایلون پیچیده شده بود و در آستانه جان دادن قرار داشت.

 

وی افزود: در ساعت ۱۲:۴۵ که اعلام شد صدای گریه نوزادی از درون رودخانه پشت خیابان شهید خسرو آبادی(پل بیمارستان) اسلام آبادغرب می آید با اعزام اکیپ آتش نشانی به فرماندهی یحیی بالش زر و قباد زبیح زاده عملیات با بررسی و ارزیابی محل آغاز شد و با حضور مردم، پلیس و فوریتهای پزشکی،  نیروی عملیاتی آتش نشانی درون رودخانه رفته و نوزاد تازه متولد شده و رها شده درون آب را نجات داده و تحویل فوریتهای پزشکی نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد