استاندار کرمانشاه:

زائران ۷ استان کشور از مرز خسروی به زیارت اربعین می روند

کد خبر: 298430
|
17:12 - 1396/06/07
نسخه چاپی
زائران ۷ استان کشور از مرز خسروی به زیارت اربعین می روند
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه گفت: زائران هفت استان کشور و چند کشور خارجی از مرز خسروی به زیارت اربعین مشرف می شوند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین که عصر امروز در پایانه مرزی خسروی برگزار شد اظهار داشت:   باعث سعادت ما مدیران استان کرمانشاه است که خادم زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشیم

وی ادامه داد: اهم مسائل مربوط به اربعین در توافقنامه میان وزرای کشور ایران و عراق به تفصیل آمده است. طرفین تفاهم‌ کردند که امسال افراد دارای گذرنامه و ویزا از مرز خسروی نیز عبور کنند.

رازانی گفت: برای میزبانی شایسته از زائرین اربعین، دو ماه پرکار و سنگین در پیش روی مدیران استان است. بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته توسط ستاد اربعین کشور، زائران هفت استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، کردستان و خود زائران استان کرمانشاه از مرز خسروی به مراسم اربعین مشرف می‌شوند. 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تعدادی از زائرین کشورهای دیگر برای حضور در مراسم اربعین از مرز خسروی تردد خواهند کرد و در مجموع پیش بینی میکنیم که حدود پانصد هزار نفر از زائرین اربعین حسینی از مرز خسروی به کربلای معلی مشرف شوند.

رازانی ادامه داد: دو کشور توافق کرده اند که مرز سومار-مندلی به عنوان مرز احتیاط درنظر گرفته شود که در صورت نیاز با هماهنگی طرفین قابل بازگشایی اضطراری است. 

وی در پایان با اشاره به بازدید از مرز خسروی گفت: روند اجرای پروژه های مربوط به اربعین در مسیر خسروی رضایت‌بخش است اما همه مدیران مربوطه باید سرعت عمل بیشتری به کارهای خود ببخشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد