ضریب سنی کابینه یک سال پیرتر شده است/ کابینه دوازدهم راضی کننده نیست/ فراکسیون امید و مخصوصا آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است

کد خبر: 298411
|
09:59 - 1396/06/06
نسخه چاپی
ضریب سنی کابینه یک سال پیرتر شده است/ کابینه دوازدهم راضی کننده نیست/ فراکسیون امید و مخصوصا آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است
اسلام آبادخبر: محمد زارع فومنی گفت: فراکسیون امید، به خصوص هیئت رئیسه این فراکسیون و مخصوصا ریاست فراکسیون آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص ترکیب کابینه دوازدهم اظهار داشت: با توجه به مطالبات 23 میلیونی از رئیس جمهوری محترم و توقعاتی که اصلاح‌طلبان داشتند، باید بگویم که ترکیب کابینه دوازدهم راضی کننده نبود.

 

وی با بیان اینکه ممکن است دولت محدودیت‌هایی در معرفی وزرا داشته باشد، افزود: مطالبات عمومی خیلی فراتر از کابینه فعلی بود، مطالباتی از قبیل حضور جوانان و زنان در کابینه و وعده‌هایی که در ایام انتخابات داده شد و دولت باید خود را موظف کند که این وعده‌ها را محقق کند.

 

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: اگر دولت وعده‌های خود را عملی نکند در واقع آسیب بزرگی به جریان اصلاحات زده و انتظار ما این است که دولت اگر در انتخاب وزرا موفق نبود، در انتخاب معاونان وزرا تغییر ایجاد کند و باید از جوانان، بانوان، افراد متخصص و متعهد در سطح معاونان وزرا استفاده کند.

 

فومنی تصریح کرد: به نظر من کابینه راضی کننده نیست و آن طراوت و شادابی خاصی که ما انتظارش را داشتیم را ندارد.

 

وی اظهار داشت: ضریب سنی کابینه یک سال پیرتر شده و بعید می‌دانم بتواند مطالبات را محقق کند ولی باید منتظر بمانیم تا زمان نتیجه را مشخص کند.

 

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: ما معتقدیم روحانی باید بتواند رضایت همه را جلب کند و حداکثر را پوشش دهد؛ نه تنها 23 میلیون که 40 میلیون رای که مردم به نظام دادند را نباید مایوس کند و تمام موافقان و مخالفان را باید راضی کند.

 

فومنی در خصوص عملکرد فراکسیون امید عنوان کرد: فراکسیون امید، به خصوص هیئت رئیسه این فراکسیون و مخصوصا ریاست فراکسیون آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است.

 

وی افزود: عارف تا کنون نتواسنته مطالبات اصلاح‌طلبان را به خوبی پاسخ دهد، به نظر من عارف ضعیف عمل کرده و چون ترکیب فراکسیون امید هم مشخص نیست، این باعث ایجاد شکاف در فراکسیون شده است.

 

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: فراکسیون امید به تغییر و تحولات بسیار خوبی نیاز دارد، حتی نظام اداره‌ی فراکسیون باید تغییر کند و فرد قوی‌تری این فراکسیون را باید سروسامان دهد؛ من تا الان ندیدم آقای عارف یا تیم هیئت رئیسه فراکسیون کار خاصی را در مجلس انجام دهند.

 

فومنی در پایان گفت: فراکسیون نیاز به بازسازی دارد تا میزان کاندیداهایی که با لیست امید وارد مجلس شدند مشخص شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد