آیت الله علما:

قدرت حزب الله لبنان اسرائیل را از زندگی مأیوس کرده است

کد خبر: 298356
|
16:48 - 1396/06/03
نسخه چاپی
قدرت حزب الله لبنان اسرائیل را از زندگی مأیوس کرده است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز حزب الله لبنان به قدری قدرتمند شده که اسرائیل را از زندگی مأیوس کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: منافقین اکنون زیر سایه آمریکا پذیرایی می شوند و دم از حقوق بشر می شوند در حالیکه رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور را ترور کردند و شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی حکومتداری ما و سیره زندگی وزرای ما باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حزب الله لبنان امروز آنچنان قدرت و حدّت دارد که زندگی برای اسرائیل مأیوس کننده شده است.

آیت الله علما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه به تربیت دینی و انقلابی افزود: روحیه جهانی و انقلابی بویژه در دستگاه های دولتی مورد توجه باشد.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به مناسبتهای پیشرو و سالروز شهادت امام باقر علیه السلام، گفت: امام باقر علیه السلام انقلاب فرهنگی، فکری، فقهی، اصولی را در قالب علم و دانش درآورد و فرهنگ آن روز را زنده کرد و استکبار ستیزی را به ما آموخت.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اهمیت توجه به ازدواج جوانان گفت: ازدواج باید آسان، ساده و بر اساس معیارهای اسلام باشد اما امروز این کارها سخت شده است. خود ما زندگی را بر خودمان سخت گرفتیم.

آیت الله علما با بیان اینکه مقام معظم رهبری مقاومت را در سوریه و عراق با معیارهای اسلامی و قرآنی معنا کرد، افزود: امروز دنیای اسلام همه ساکت نشسته اند و فریاد از این کشور بلند می‌شود چون برای مقابله با ظلم به امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام اقتدا کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه تأکید کرد: زندگی ما، حجاب بانوان، غیرت آقایان باید طوری باشد که مورد رضایت امام باقر علیه السلام باشد و سبک زندگی ما باید اسلامی باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به روز کارمند، خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانست و افزود: دشمن در سال ۶۶ با کشتار حجاج میخواست مناسک حج را از بین ببرد و امام(ره) در اعمال حج و موسم حج انقلاب ایجاد کرد.

آیت الله علما بر لزوم توجه و اهمیت به مساجد تأکید کرد و گفت: محسن حججی ها در همین مساجد تربیت شدند، و سبک و سیاق زندگی را باید اسلامی کنیم.

 

 

 مرصاد/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها