باحضور فرماندار/

مراسم تحليف اعضاي پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر اسلام آباد غرب و حميل برگزار شد

کد خبر: 298347
|
14:02 - 1396/06/01
نسخه چاپی
مراسم تحليف اعضاي پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر اسلام آباد غرب و حميل برگزار شد
اسلام آبادخبر: باحضور فرماندار منتخبين مردم در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر اسلام آباد غرب و حميل كار خود را رسما آغاز كردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار منتخبين مردم در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر اسلام آباد غرب و حميل كار خود را رسما آغاز كردند.
در اين مراسم فرماندار اسلام آباد غرب در سخناني با تبريك مجدد به شوراهاي اسلامي شهر اسلام آباد غرب و حميل گفت همه مصوبات شوراها بايد با رعايت قانون باشد و اعضاي محترم شورا قانون را سرلوحه كار خود قرار دهند.

 


وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت اعضاي محترم شورا بايد با برنامه و بررسي مشكلات شهر پاسخ اعتماد مردم عزيز را با ايجاد تغييرات  مطلوب بدهند و از هرگونه مسائل حاشيه اي كه در كار براي مردم خلل وارد كند بپرهيزند.
كريمي افزود از اينكه در انتخاب شهردار فرصت سوزي نشد و اعضاي محترم شورا با همفكري و تعامل گزينه خود را انتخاب كردند خرسنديم و قطعا اين اتحاد و همدلي نويد بخش تحول و تغييرات قابل توجهي در شهر خواهد بود و مجموعه فرمانداري و مديريت شهرستان  از شوراهاي عزيز و شهرداران متخب شوراها حمايت خواهند كرد.

 


پس از پايان اين جلسه و راي گيري ،آقاي مرزبان بخشم بعنوان رئيس جديد شوراي اسلامي شهر اسلام آباد غرب ،آقاي علي نوروزي بعنوان رئيس شوراي اسلامي شهر حميل و آقاي همايون نوري با كسب 7 راي موافق و بدون مخالف و آقاي كامران جلوند باكسب 5 راي موافق و بدون مخالف  بعنوان شهرداران اسلام آباد غرب و حميل ابقا شدند.

 

تصویر تکمیلی:

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد