مراسم تجلیل از برترین های حوزه معاونت پرورشی برگزارشد+تصاویر

کد خبر: 298323
|
10:21 - 1396/05/31
نسخه چاپی
مراسم تجلیل از برترین های حوزه معاونت پرورشی برگزارشد+تصاویر
اسلام آبادخبر: از 30 نفر از برترین های حوزه معاونت پرورشی در رشته های قرآن، نماز، صحیفیه سجادیه، فرهنگی هنری و ورزشی تجلیل به عمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر آموزش و پرورش اسلام آباد غرب ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: اگر بخواهیم نسلی پرورش‌ یافته و خلاق داشته باشیم باید زمینه لازم جهت بروز استعداد های آنان را فراهم نمائیم.

 

 

حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش اسلام آباد غرب هدف از برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و  فرهنگی و هنری را رشد و اعتلای فکری و فرهنگی دانش آموزان، کشف و شکوفایی استعدادها و ایجاد رقابت سالم بین آنان بیان کرد.

وی ضمن تقدیر از دانش آموزان برتر گفت: با برنامه ریزی خوب حوزه معاونت پرورشی، همراهی مدیران و مربیان و تلاش دانش آموزان، افتخارات بسیاری درسطح استان و کشور نصیب آموزش و پرورش اسلام آباد غرب شده است.

 

 

جمال الدین برجی، معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری و نتایج مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری،  قرآن و عترت دانش آموزان، موفقیت و درخشش دانش آموزان  در مسابقات فرهنگی و هنری را نتیجه تلاش و کوشش مدیران، مربیان، آموزگاران، دبیران و تعامل و پیگیری خوب خانواده ها دانست.

 

در پایان مراسم به برگزیدگان استانی و دانش آموزان راه یافته به مسابقات مرحله کشوری ، کارت هدیه و لوح تقدیر اهداء گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها