رئیس اداره كميته امداد حمیل خبر داد:

برگزاري همايش آموزشي اشتغال و خودكفايي برای 200 نفر از مددجويان+تصاویر

کد خبر: 298289
|
10:21 - 1396/05/30
نسخه چاپی
برگزاري همايش آموزشي اشتغال و خودكفايي برای 200 نفر از مددجويان+تصاویر
اسلام آبادخبر: ايجاد انگيزه و افزايش روحيه اعتماد به نفس و خودباوري در مددجويان، يادآوري مقطعي بودن حمايت‌هاي مادي كميته امداد، افزايش سطح دانش و آگاهي‌هاي فني و اقتصادي مددجو به همراه پيش‌بيني فرايندهاي ايجاد و توسعه طرح اشتغال و خودكفايي از جمله اقدامات مؤثر در خودكفايي و خروج خانواده‌ها ازچرخه حمايت است.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس   كميته امداد حمیل با بيان اينكه رويكرد كميته امداد توانمندسازي و خودكفايي مددجويان تحت حمايت با اجراي طرح هاي اشتغال زايي است؛ گفت: همايش اشتغال و خودكفايي با هدف آماد سازي روحيه و ايجاد انگيزه كار با حضور 200 نفر از مددجويان كميته امداد حمیل برگزار شد.

 

 

 

یوسف نوری رئیس   كميته امداد حمیل اظهار کرد: ايجاد انگيزه و افزايش روحيه اعتماد به نفس و خودباوري در مددجويان، يادآوري مقطعي بودن حمايت‌هاي مادي كميته امداد، افزايش سطح دانش و آگاهي‌هاي فني و اقتصادي مددجو به همراه پيش‌بيني فرايندهاي ايجاد و توسعه طرح اشتغال و خودكفايي از جمله اقدامات مؤثر در خودكفايي و خروج خانواده‌ها ازچرخه حمايت است.

 

وي افزود: آموزش پايدار سازي  در جهت ارتقاء سطح دانش فني و افزايش بازدهي افراد دريافت كننده خدمات اشتغال از طريق آشنايي با نوآوري‌هاي علمي يا تجربي در زمينه شغلي آن‌ها برحسب نياز فعاليت مجريان درطرح‌هاي اقتصادي و ..است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد