فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی۶۱پروژه در هفته دولت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 298265
|
12:10 - 1396/05/29
نسخه چاپی
 افتتاح و کلنگ زنی۶۱پروژه  در هفته دولت در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در هفته دولت ۶۱پروژه بااعتباری بالغ بر۲۲۴میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی در آستانه هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت در این ایام ۶۱پروژه در حوزه های مختلف از جمله عمران شهری و روستایی؛کشاورزی؛فرهنگی؛امور دینی؛آموزش و پرورش و اموزش عالی؛صنعتی؛راه؛مسکن؛زیر بنایی و ....افتتاح و کلنگ زنی می شوذ و شاخص این پروژه ها شامل مینی پالایشگاه؛کتابخانه مرکزی؛سیلو حمیل؛گازرسانی به شهر حمیل و روکش آسفالت برف اباد تا پیرگه باحضور استاندار محترم و یا معاونین به بهره برداری خواهد رسید.

 


فرماندار شهرستان گفت همه توان مدیریت شهرستان بکار گرفته شده تا پروژه ها راکد نماند و علاوه بر این تعداد؛ پروژه های مهم دیگری در حوزه راه و بهداشت و....در حال انجام است و بزودی به اتمام خواهند رسید.
کریمی همچنین از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکاران کارخانه بازیافت زباله و ساماندهی تپه چقاگاوانه خبر داد و گفت بزودی این پروژه ها انجام خواهند شد.

 


فرماندار شهرستان همچنین گفت روکش راههای روستاهای شیان؛حسن آباد و مسیر برف آباد به چشمه سنگی درحال انجام است و در هفته دولت ۱۰کیلومتر از مسیر برف آباد به چشمه سنگی به بهره برداری میرسد.
فرماندار شهرستات بیان داشت مفتخریم در این دولت هیچ اقدامی بدون پشتوانه آغاز نشده و همه پروژه ها به سرانجام خواهنذ رسید و قطعا همه همشهریان روند اجرای پروژه ها را شاهد هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها