دادستان استان کرمانشاه مطرح کرد:

برخورد شدید با عامل به آتش کشیدن پست بانک کرمانشاه

کد خبر: 298251
|
10:14 - 1396/05/29
نسخه چاپی
برخورد شدید با عامل به آتش کشیدن پست بانک کرمانشاه
اسلام آبادخبر: دادستان استان کرمانشاه، از برخورد جدی و بدون اغماض با عامل به آتش کشیدن پست بانک کرمانشاه خبر داد و گفت: با هر کس که قصد ایجاد ناامنی در جامعه را داشته باشد به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدحسین صادقی،  دادستان عمومی وانقلاب کرمانشاه، در خصوص آتش سوزی یکی از دفاتر پیش خوان در استان کرمانشاه گفت: به محض روئیت فیلم آن که در فضای مجازی نیز پخش شده بود، سریعا دستورات لازم به ضابطین مربوطه داده شد و عامل آتش سوزی بنام س. ک - که به دلیل اختلاف با برادر خود محل دفتر پیش خوان را به آتش کشیده و از صحنه جرم متواری شده بود-  دستگیر شد.

وی افزود: متاسفانه پخش این فیلم در فضای مجازی باعث رعب و وحشت هم استانی‌های عزیز شد و متهم نیز با تماس های  تلفنی از باجه‌های عمومی و تهدید افراد به قتل، سبب ایجاد ترس شد که با تعقیب وگریز نیروهای انتظامی متهم بازداشت شد.

دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه گفت: بنده به عنوان مدعی العموم استان به مردم عزیز می گویم، دستگاه قضائی در خدمت آسایش وآرامش شما بصورت شبانه روز فعال بوده وهر کس که قصد ایجاد ناامنی در جامعه را داشته باشد به شدت با او برخورد خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد