زوج‌‌هایی با فالوورهای میلیونی در اینستاگرام؛

روابط دو روزه شاخ‌‌های اینستا برای افزایش تعداد دنبال‌‌ کنندگان/ انتشار تصاویر زناشویی در سایه‌‌ی عقده دیده شدن!

کد خبر: 298247
|
10:09 - 1396/05/29
نسخه چاپی
روابط دو روزه شاخ‌‌های اینستا برای افزایش تعداد دنبال‌‌ کنندگان/ انتشار تصاویر زناشویی در سایه‌‌ی عقده دیده شدن!
اسلام آبادخبر: عقده دیده شدن از امراضی است که بعضی از کاربران اینستاگرام به آن دچار شده اند،عقده ای که پای لحظات خصوصی زندگیشان را به فضای مجازی باز کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  قدیم‌‌ها که فضای مجازی نبود هر کسی به واسطه مارک لباس و ماشین بهتری که صاحب بود خودی نشان می‌داد و گوی سبقت را کسانی ربوده بودند که به واسطه خرج پول هنگفت، توجه بیشتری هم به دست می‌‌آوردند.

حال و هوای این روزها اما اندکی متفاوت‌‌تر است، عقده‌‌های عده‌‌ای در قالب فضای مجازی سرباز می‌کند، عقده‌‌هایی که نشان از کمبود فرهنگ و عطش برای دیده شدن است، چون چیزی که این افراد زیاد دارند پول است، البته پولی که نمی‌دانند کجا خرج کنند.

صفحه اینستاگرام‌تان را که باز کنید و به قسمت جستجو بروید علی الحساب موقع جستجوی تصادفی عکس چند زوج را خواهید دید که با ظاهری متفاوت‌‌تر از جامعه عکس‌‌های دو نفری‌شان را به اشتراک گذاشته‌‌اند و زیر عکس‌‌هایشان قربان صدقه هم رفته‌اند.

لب خوانی آهنگ و گرفتن فیلم و اشتراک در اینستاگرام هم جز لاینفکی از زندگی این زوج‌‌‌های مطرح و نامطرح شده است، چرخه‌‌‌ای تعجب آور اما جذاب که تعداد فالوورهای چند صدهزار نفری نشان می‌دهد بازار خرید عقده‌‌های این چنینی نیز بی‌‌رونق نیست و به اصطلاح تا تقاضا هست عرضه هم وجود دارد و بالعکس.

نکته تاسف برانگیز نیز اینجاست که زندگی مشترک و یا روابط خارج از عرف این زوج‌‌ها خیلی زود افول می‌کند و بعد از مدتی بایستی شاهد باشیم همان کسانی که تا دیروز قربان صدقه هم می‌رفتند امروز حرف از بی‌‌وفایی و خیانت بزنند و زندگی شیرین‌شان خیلی زود جای خود را به تلخی بدهد.

البته این مساله هم وجود دارد که بعد از تمام شدن این روابط نیز هیچ کدام از این زوج‌‌ها کنج عزلت را انتخاب نمی‌کنند و یا فعالیتشان در این فضا کم نمی‌شود و با فرد تازه‌‌ای راه را ادامه می‌دهند و یا برای رو کم کنی طرف قبلی‌شان با سر و صدا و هیجان بیشتری به کارشان ادامه می‌دهند.

چند زوجی که فضای اینستاگرام را تسخیر کرده‌‌اند و با عکس‌‌های خارج از چارچوب عرف نه تنها زندگی شخصی‌شان را به نمایش می‌گذارند بلکه با رفتارهایی قبح نمایش لحظه‌های خصوصی زندگی زناشویی را نیز می‌شکنند و به نام ابراز عشق، بی‌حیایی را امری عادی جلوه می‌دهند.

اگر نخواهیم از منظر دینی نگاه کنیم حتی در قلب اروپا و آمریکا نیز زندگی زناشویی حرمت و چارچوب‌های خاصی دارد و کمتر ممکن است زن و شوهری از خصوصی‌ترین لحظاتشان فیلم و عکس به اشتراک بگذارند.

بلا شک عطش دیده شدن راه بدی را برای این افراد باز کرده است راهی که به جز تباهی برای زندگی مشترک خودشان، ایجاد روابط افسار گسیخته در جامعه را هم افزایش می‌دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد