عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اولویت تیم اقتصادی دولت جدید باید بحث اشتغال باشد/ قدرت نظامی ایران باید روز به روز مستحکم تر شود

کد خبر: 298219
|
10:35 - 1396/05/28
نسخه چاپی
اولویت تیم اقتصادی دولت جدید باید بحث اشتغال باشد/ قدرت نظامی ایران باید روز به روز مستحکم تر شود
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت بازدارنگی کشور باید روز به روز افزوده شود و توان موشکی ایران ابزاری است که می تواند در برابر دشمنان نظام به ما کمک کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، کابینه دوازدهم در ایستگاه بهارستان، از 17 مرداد که رئیس جمهور لیست گزینه های پیشنهادی کابینه دوازدهم را روی میز مجلسی ها گذاشت ترافیک لیست مسافران پاستور هم به بهارستان آغاز شد. گرچه هنوز جایگاه پست وزارت علوم خالی است ولی بقیه وزرا در مجلس در حال بررسی هستند تا به نتیجه برسند.

کاظم جلالی عضو مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: فکر می کنیم رایزنی های خوبی در این رابطه با مجلس در حال شکل گیری است و اعضای مجلس با دقت بالا درباره تمام وزرای پیشنهادی وارد بررسی می شوند.

 

وی گفت: رایزنی های مجلس با وزاری پیشنهادی به دلیل این است که هم با برنامه ای آنها آشنا بشویم و هم مطالباتی که دوستان ما در مجلس به دنبال آن هستند از این طریق گفته شود.

 

جلالی درباره اینکه چه کساین باید برای تیم اقتصادی دولت دوازدهم انتخاب شوند به نفع کشور است گفت: در بخش وزارت صنعت باید فردی بر سر کار بیاید که مهمترین دغدغه امروز که اشتغال است را برطرف کند. از بین بردن بیکاری و توسعه صنایع کوچک باید در دستور کار این وزارتخانه قرار بگیرد تا مشکل اقتصادی کشور برطرف شود. راه حل این موضوع هم توجه به تولید داخل و توسعه صنایع کوچک در کشور است که می تواند مرهمی باشد بر اشتغال و اقتصاد کشور.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی درباره پست وزارت دفاع و وظایفی که بر دوش این وزارتخانه است نیز گفت: قدرت بازدارنگی کشور باید روز به روز افزوده شود و توان موشکی ایران ابزاری است که می تواند در برابر دشمنان نظام به ما کمک کند. توان نظامی ایران باید با توجه به تهدیدات آمریکا بررسی و افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد