وثیقه های مشکوک الوصول در بانک سرمایه ما را نگران کرده است/ گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تا پایان شهریور آماده می شود

کد خبر: 298173
|
08:36 - 1396/05/25
نسخه چاپی
وثیقه های مشکوک الوصول در بانک سرمایه ما را نگران کرده است/ گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تا پایان شهریور آماده می شود
اسلام آبادخبر: عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم تمام پول ها و معوقات بانک سرمایه را به مرجع اصلی بازگردانیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، اسدالله عباسی عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در تشریح آخرین وضعیت پرونده تخلفات بانک سرمایه اظهار داشت: هم اکنون معوقات بانک سرمایه در حال بازپرداخت است.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم که این روند ادامه داشته و قبل از اینکه افراد محکوم شوند بتوانند پول ها را بازگردانند، افزود: بخش وثیقه های مشکوک الوصول در این بازپرداخت ها هنوز باقی مانده که ما را نگران کرده است.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم تمام پول ها و معوقات این بانک را به مرجع اصلی بازگردانیم.

 

عباسی با اشاره به اینکه مدیر عامل سابق بانک سرمایه هم اکنون با قید وثیقه آزاد است، گفت: وی مدتی با نظر مراجع قضایی در بازداشت موقت بوده که پس از بررسی ها آزاد می‌شود.

 

وی بیان کرد: تا انتهای شهریور ماه گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به انتها خواهد رسید و آن را در صحن مجلس قرائت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد