مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان؛

تیم والیبال ایران با ترکیب جوان قطر را برد/جشن صعود ۶ هزار نفری

کد خبر: 298166
|
19:51 - 1396/05/23
نسخه چاپی
تیم والیبال ایران با ترکیب جوان قطر را برد/جشن صعود ۶ هزار نفری
اسلام آبادخبر: تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان و در بازی تشریفاتی با ترکیب جوان و ذخیره های خود قطر را مغلوب کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در این دیدار که از ساعت ۱۸ امروز در سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل آغاز شده بود، تیم ایران با میدان دادن به جوانان خود تواسنت تیم قطر را شکست دهد.

برای این دیدار اگور کولاکوویچ سرمربی تیم والیبال ایران به بازیکنان اصلی خود استراحت داد و به جوانانی مانند شفیعی، غلامی، نظری افشار، صالح افزون و... میدان داد تا شایستگی های خود را نشان دهند.

با وجود اینکه ترکیب تیم ایران کاملا تغییر کرده بود اما جوانان شایسته کشورمان از همان ابتدا از حریف خود پیش افتادند و بازی را در اختیار گرففتند.

ست اول این بازی با اختلاف نزدیک پیش رفت و در نهایت این تیم ایران بود که در امتیازات پایانی توانست حریف را پشت سر گذاشته و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به نفع خود خاتمه دهد.

در ست دوم برتری تیم ملی کشورمان محسوس بود و بازیکنان ایران از امتیاز ۱۰ به بعد چهار امتیاز اختلاف ایجاد کردند، این روند در امتیاز ۲۲ به پنج اختلاف رسید تا در نهایت تیم کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز این ست باشند.

در این دو ست تیم ملی والیبال کشورمان در دفاع روی تور و در حمله عالی نشان داد و همین برتری عاملی مهمی در پیروزی بود.

در ست سوم باز هم برتری با ایران بود و تیم ایران این ست را هم با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۹ به سود خود خاتمه داد تا بازی با بر سه بر صفر ایران همراه باشد.

رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۱۹ تا ۲۳ در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم های ایران و چین به عنوان دو تیم برتر به رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، راه پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد