فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

جامعه عشایر و روستایی جلودار خیزش‌های انقلابی هستند

کد خبر: 298145
|
12:03 - 1396/05/22
نسخه چاپی
جامعه عشایر و روستایی جلودار خیزش‌های انقلابی هستند
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: جامعه عشایر و روستایی جلودار نهضت‌ها و خیزش‌های انقلابی هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از مرصاد ، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در همایش شبانان و گله داران عشایر که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جامعه عشایر و روستایی مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند و همواره حضور پر تلاش عشایر ارزشمند و اثرگذار است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در سال در جهت محرومیت زدایی در کشور کار شده است، افزود: در طول تاریخ، پرسندترین و اثرگذارترین جامعه در بسترهای دفاعی و امنیتی و اجتماعی و  سیاسی، جامعه عشایر و روستایی ما بوده است.

سردار ریحانی گفت: فضا و بستر نظام جمهوری اسلامی یعنی اقتصاد مقاومتی بدون تعارف و اغراق در جامعه عشایر و روستایی  شکل گرفته و است و این جامعه افرادی بسیار پرتلاش، کم توقع کم مصرف و اثرگذار در فضای تولید و اشتغال هستند.

وی افزود: بخش زیادی از جامعه شهری و مصرف کننده ما  نیازمند تلاش و دستان زحمت کش جامعه ارزشمند عشایر و روستاییان هستند و در روزهای اول انقلاب که مشکلات و چالش هایی برای این نظام در مرزهای ما پدید آمد این جامعه عشایر بودند که با سلاح های اولیه خود توانستند سدی محکم در برابر زیاده خواهی های دشمنان شوند که این مهم نشانه متعهد بودن و پرثمر بودن حضور آنها در صحنه های انقلاب و دفاع مقدس است.

سردار ریحانی اظهار داشت: آنکه سهم بیشتری دارد و آنکه حق خود را در دفاع مقدس بیشتر ادا کرده جامعه عشایری با ۵۰۰ شهید بوده است. در نهضت ها و خیزش های انقلاب و حتی از صدر اسلام می بینیم که طوایف و عشایر و جامعه روستایی جلودار انقلاب ها بوده اند و امروز می طلبد که دولت و نظام توجه ویژه ای به این قشر داشته باشند و زیرساختهای این جامعه فراهم شود.

وی نیاز اصلی جامعه عشایر و روستایی را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و جاده و آب و برق و... دانست و گفت: این نیازها باید برطرف شود تا این جامعه محصولات خود را به درستی صادر کنند و کشور امروز به دستان پر زحمت شما در تولید و اشتغال واقف است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد