پاسخ جالب روزنامه نگار کرمانشاهی به مدیرانِ دولتِ مدعی آزادی رسانه ها/ عالیجناب! صدای آزادی بخشش تان را نمی پذیرد

کد خبر: 298125
|
08:24 - 1396/05/18
نسخه چاپی
پاسخ جالب روزنامه نگار کرمانشاهی به مدیرانِ دولتِ مدعی آزادی رسانه ها/ عالیجناب! صدای آزادی بخشش تان را نمی پذیرد
اسلام آبادخبر: جلیل آهنگر نژاد روزنامه نگار کرمانشاه پاسخ جالبی به اقدام یکی از مدیران دولت یازدهم داده است.

به گزارشاسلام آبادخبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، چند روزی بود که خبر شکایت از یکی از رسانه های استان کرمانشاه، موجب مطرح شدن انتقاد فراوانی در فضای رسانه ای شده بود.

این شکایت مربوط به الیاسی رئیس سازمان برنامه ریزی استان کرمانشاه بود که از هفته نامه اصلاح طلب حامی دولت صدای آزادی انجام شده بود.

طرح شکایت به یک مطلب برمی گشت که صدای آزادی در انتقاد به رفتار الیاسی در مواجهه با نماینده کرمانشاه کرده بود. الیاسی در یکی از جلسات از صفری نماینده شهر کرمانشاه خواسته بود که جلسه را ترک کند. هفته نامه صدای آزادی نیز در انتقاد به این اظهارات الیاسی تیتر "مدیر خاطی برکنار شود" را منتشر کرد.

seday azadi

با این وجود بعد از رسانه ای شدن موضوع طرح شکایت و انتقادات فراوانی که به این شکایت شده بود، شب گذشته اعلام شد که الیاسی به مناسبت روز خبرنگار از شکایت خود صرف نظر کرده است. اما این اقدام الیاسی با واکنش جالب مدیر مسئول هفته نامه صدای آزادی روبرو شد.

جلیل آهنگر نژاد روزنامه نگار اصلاح طلب کرمانشاهی در واکنش به این اقدام در یادداشتی نوشت:

عالیجناب! صدای آزادی بخشش‌تان را نمی‌پذیرد

خبری با شائبه‌ی پروپاگاندایی از شب گذشته در برخی از فضاهای مجازی رسانه‌ای بازنشر می شود که: الیاسی رییس برنامه و بودجه‌ی استان کرمانشاه به خاطر فرا رسیدن روز خبرنگار از شکایت خود از هفته‌نامه‌ی صدای آزادی منصرف شده‌است.» به همین دلیل لازم است نکاتی گفته شود:

عالیجناب!

از همان روزی که «قاسمی»ِ کرمانشاهی را برای تنظیم شکایت به کلانتری فرستادید و پیروزمندانه منتظر احضار یک روزنامه‌نگار کرمانشاهی به دادگاه بودید، تصورتان فتح‌الفتوحی بود که قادسیه‌ی خیالی را در آن فتح می‌کنید. اما همین که این شکایت، رسانه‌ای شد، بارها افرادی نزد من می‌آمدند که می‌خواهید به دفتر صدای آزادی بیایید و در آن جا اعلام کنید که از شکایتتان منصرف شده‌اید. ولی مجموعه‌ی صدای آزادی به دلایلی تمایل نداشت میزبان شما باشد. چرا که شکایت تان از سر تدبیر نبود و نشان دادید که به آرمان اصلاح طلبی و دولت اعتدال عملاً اعتقادی ندارید.

اکنون نیز بر این باورم که صدای آزادی جرمی مرتکب نشد که مستحق شکایت باشد آن هم در دولتی که شعارش«نبستن دهان منتقد است» و نیز در نهایت از سوی شما با بخششی از سر تفرعن روبرو شود.

به درستی می‌دانم که «آب طلب نکرده همیشه مراد نیست». طالب عفوتان نیستم و در مقابل قانون سر تعظیم فرود می‌آورم!». وقتی که مسیر احضار و کلانتری و مشکلات دیگر را طی کرده ام ، به بخشش به ظاهر کریمانه‌ی شما نیازی ندارم و همچنان به برکناری مدیری اصرار دارم که به «شأن و جایگاه نمایندگی» استانم با کلامی غیر معمول تعدی نموده و رسم ناخوشایند «بستن دهان منتقد » را باب کرده است.

 جلیل آهنگرنژاد / مدیرمسؤول هفته‌نامه‌ی صدای آزادی

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد