عبدولی دومین طلا را برای ایران به ارمغان آورد/پایان کار فرنگی کاران جوان در روز اول مسابقات با 2 طلای ناب+تصاویر

کد خبر: 298112
|
22:47 - 1396/05/14
نسخه چاپی
عبدولی دومین طلا را برای ایران به ارمغان آورد/پایان کار فرنگی کاران جوان در روز اول مسابقات با 2 طلای ناب+تصاویر
اسلام آبادخبر: نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در فینال، مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان را بر گردن آویخت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز (شنبه) به وقت محلی در تامپره فنلاند آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که کرامت عبدولی در 60 کیلوگرم با پیروزی در فینال مقابل حریف اوکراینی مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 5 بر یک مقابل گینز از آلمان به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه 6 بر 2 از سد محمد از مصر گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد. عبدولی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر صفر تالا از چین را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر یک از سد دانیش از هند گذشت و فینالیست شد.

عبدولی در فینال به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین رفت که با برتری 7 بر 5 مقابل حریفش مدال طلا را بر گردن آویخت.

پیش از این پویا دادمرز با پیروزی 6 بر صفر مقابل حریف آمریکایی در فینال نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود.

 

در وزن74 کیلوگرم محمد شُربی نیازی بعد از پیروزی در دور نخست مقابل حریفان ژاپنی و ارمنستانی، در دور سوم با نتیجه 2 بر 2 مغلوب آکژول محموداف از قرقیزستان شد و به گروه بازنده ها رفت، اما در این گروه نیز با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. شُربی نیازی هفتم شد.

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی بعد از پیروزی در دور اول مقابل جمهوری چک، در دور دوم مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را شکست داد، اما در مرحله بعد مقابل نماینده فنلاند شکست خورد و حذف شد. نوروزی هشتم شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها