امام جمعه اسلام آبادغرب:

دشمنان با دنبال کردن طرح امنیت و معیشت می خواهند مردم را به سپاه بدبین کنند/دولت صدای منتقدین منصف و دلسوز را بشنود

کد خبر: 298094
|
17:13 - 1396/05/13
نسخه چاپی
دشمنان با دنبال کردن طرح امنیت و معیشت می خواهند مردم را به سپاه بدبین کنند/دولت صدای منتقدین منصف و دلسوز را بشنود
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: هدف اصلی دشمنان این است که مهمترین عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه پاسداران، نیروی قدس و بسیج مردمی را در مقابل مردم و در مقابل نظام قرار دهند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدطه مهری در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: طبق بند نهم اصل 110 قانون اساسی با امضای حکم ریاست جمهوری و تنفیذ آن توسط مقام معظم هبری این مقام اجرایی کشور برای 4 سال رسما"  اعتبار و مشروعیت پیدا می کند و این اعتبار نامه در راستای وظایف و اختیارات رهبری انقلاب است.

 

وی افزود: این یک مراسم تشریفاتی و صرفا" جهت صحه گذاشتن به کار رییس دولت نیست بلکه یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین مراسماتی است که عالی ترین مقام پس از رهبری نظام، در ضمن مفتخر شدن به تائید رهبری انقلاب نوعی میثاق و تعهد می بندد که در این 4 سالی که مردم فرصت خدمتگزاری را به ایشان داده اند کلیه مواضع و کارها را بر اساس مصالح نظام، مردم و منویات رهبری انقلاب تبیین و حرکت نماید.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه فردا رییس جمهور محترم در مراسم تحلیف در حضور نمایدگان مجلس سوگند یاد می کند، گفت: این سوگند یاد کردن برای رییس جمهور نسبت به مردم، نظام، رهبری، امام(ره) و شهدا تعهد می آورد.

 

وی افزود: رییس جمهور با توجه به تجربه 4 ساله باید نقاط ضعف را احصا و نقاط قوت را تقویت کند، کابینه دولت باید منافع نظام و مردم را در اولویت بالاتری قرار دهند و دولت صدای منتقدین منصف و دلسوز را بشنود و منتقدین را احترام کند و همه مردم، مسئولین، جناح ها و گروه ها به دولت کمک کنند و در جهت خدمت به مردم،  حامی مدیران، مسئولان و دولت باشند.

 

خطیب نمازجعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ دوران انتخابات تمام شده و دوران رفاقت آغاز شده، تصریح کرد: با اختلاف و تفرقه مشکلات حل نمی شود و با وحدت و انسجام همه باید دست به دست هم بدهند و مشکلات کشور را حل نمایند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند، آسیب های فرهنگی و اقتصادی مردم را رنج می دهد و مردم از مشکلات اشتغال و ازدواج رنج می کشند.

 

حجت الاسلام مهری گفت: مدیران از مردم بخواهند در فضای دوستی، گفتمان و اخلاق مداری به دولت کمک کنند و این شرطی دارد که مدیران کل از وزارت کشور تا استانداران و فرمانداران و مدیران با آغوش باز انتقادهای سازنده و منصفانه را پذیرا باشند و مطمئنا" مدیران دلسوز و متعهد از پیشنهادات و انتقادهای سازنده استقبال می کنند.

 

وی با اشاره به تصویب تحریم جدید کنگره آمریکا موسوم به مادر تحریم ها، عنوان کرد:  هدف راهبردی آمریکا از این تحریم های بزرگ همان آرزوهای قدیمی(تغییر نظام در ایران) است که تاکنون به برکت وجود رهبری نظام و مردم آنرا به گور برده اند.

 

امام جمعه شهرستان بیان کرد: دشمنان می خواهند کشور را دچار دودستگی کاذب بکنند و طرح امنیت و معیشت را به کار می بندند و هدف اصلی آنها این است که مهمترین عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران یعنی سپاه پاسداران، نیروی قدس و بسیج مردمی را در مقابل مردم و در مقابل نظام قرار دهند و می خواهند اینگونه القاء کنند که این عامل اقتدار جمهوری اسلامی مانع از ارتباط گیری با مردم است که اگر ارتباط گرفته شود، معیشت و وضع مردم خوب خواهد شد.

 

 وی افزود: دشمنان با دنبال کردن این طرح امنیت و معیشت می خواهند مردم را به سپاه بدبین بکنند در حالیکه در همین استان کرمانشاه به فاصله چند روز موشک های سپاه پاسدارن انتقام خون شهدای رمضان تهران را در دیرزور سوریه می گیرد و دشمنان از این نارحت هستند و مردم باید با بصیرت این نقشه را همانند دیگر توطئه ها نقش بر آب کنند.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به مناسبت های پیش رو، 17 مرداد سالروز شهادت دیپلمات های ایرانی و شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به دست طالبان در سال 77، و روز خبرنگار را گرامی داشت.

 

وی افزود: در ایران اسلامی  چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن شاهد از جان گذشتگی خبرنگاران این مرز و بوم بوده ایم و بخش اعظمی از آنچه ما از دفاع مقدس یاد می کنیم، مجموع زحمات همین خبرنگاران، نویسندگان و تصویربرداران و کسانی که در عرصه اطلاع رسانی کار می کنند، می باشد.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: خبرگاران سفیران آگاهی  و اطلاع رسانی هستند تا پیام ها را در جامعه به گوش دیگران برسانند و در واقع خبرنگار انقلابی، مطلبوب و کسی که منافع مردم برایش ارزشمند است همواره مورد تقدیر و تشکر می باشد.

 

وی در خطبه های امروز با توصیه به تقوای الهی و پرهیز از محرمات، گفت: بهترین زاد و توشه تقوای الهی است.

 

امام جمعه شهرستان در خطبه اول نیز با اشاره  به حدیث قدسی، یادآور شد: یک، سوم  آیات قرآن در خصوص توحید است و اهمیت و محوری بودن توحید در میان مسلمانان باعث شده که توحید را بعنوان وجه تمایز مسلمانان از سایر ادیان بدانند و دین اسلام توحید را پایه خداشناسی و شرک را گناهی نابخشودنی می داند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها