عضو مجلس خبرگان رهبری:

کابینه دولت دوازدهم باید لیاقت کار برای مردم را داشته باشد/ وزیر هزارمیلیاردی درد مردم را حس نمی‌کند

کد خبر: 298073
|
12:03 - 1396/05/10
نسخه چاپی
کابینه دولت دوازدهم باید لیاقت کار برای مردم را داشته باشد/ وزیر هزارمیلیاردی درد مردم را حس نمی‌کند
اسلام آبادخبر: آیت‌الله سید رحیم توکل با اشاره به معیارهای انتخاب کابینه انقلابی، گفت: دولت باید به دنبال کابینه‌ای باشد که لیاقت کار برای مردم را داشته باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید رحیم توکل  اظهار داشت: اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران به طور قطع نقض برجام محسوب می شود و شکی در آن نیست.

 

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب به‌کرات فرمودند آمریکا قابل‌اعتماد نیست، ولی مسئولان ساده‌لوحانه به آمریکا اعتماد کردند، خاطرنشان کرد: گروه مذاکره باید بعد از امضای برجام بر اساس اقدام متقابل جلو می‌رفتند نه اینکه ایران همه تعهدات را انجام داد و طرف مقابل حتی به یکی از تعهدات خود عمل‌نکرده است.

 

آمریکا با اسلام انقلابی مشکل دارد/ نقض برجام باید با اقدام متقابل ایران همراه باشد

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ایران باید محکم بایستد و به آمریکا امتیاز ندهد، تصریح کرد: راکتور اراک نابود شد، 15 هزار سانتیوفیوژ از کار افتاد، چند ده کیلو اورانیوم را مفت به حراج گذاشتند، این‌همه امتیاز در برابر کدام اقدام آمریکا صورت گرفت؟!.

 

وی بابیان اینکه آمریکا از ابتدا هم برجام را قبول نداشت و تا بتواند نقض‌های پی‌درپی دیگری انجام خواهد داد، بیان کرد: زمانی که آن‌ها یک نقض برجام انجام می‌دهند باید اقدام متقابل ایران را در پی داشته باشد.

 

آیت‌الله توکل با اشاره به اینکه آمریکا که همواره ایران را تهدید و تحریم می‌کند پس چه لزومی به اجرای برجام است، عنوان کرد: آمریکا با دین و اسلام انقلابی مشکل دارد نه با شخص امام و رهبری و به دنبال این است که این اسلام انقلابی در قدرت نباشد و از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به آن کوتاهی نمی‌کند.

 

کابینه دولت دوازدهم باید لیاقت کار برای مردم را داشته باشد / وزیر هزارمیلیاردی درد مردم را حس نمی‌کند

 

وی در ادامه ابراز کرد: تن برخی از نوشته روی موشک (اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود) به لرزه می‌افتد و این قبیل افراد نمی‌توانند با انقلاب و رهبری همراه شوند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معیارهای انتخاب کابینه انقلابی، تأکید کرد: دولت باید به دنبال کابینه‌ای باشد که لیاقت کار برای مردم را داشته باشد.

 

وی در پایان بابیان اینکه وزیری که هزار میلیارد تومان دارایی دارد درد فقر، مظلومیت را نمی‌داند و مشکل مردم را متوجه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید کابینه‌ای انتخاب شود که جوان، فعال، مردم‌شناس و درد دین را داشته باشد و رهبری را ملاک قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد