فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

تصویب 31 طرح با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان جهت اشتغال روستایی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 298071
|
15:07 - 1396/05/10
نسخه چاپی
تصویب 31 طرح با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان جهت اشتغال روستایی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تعداد 120 طرح اشتغالزا به کمیته بررسی طرحهای اشتغال روستایی استان معرفی که 31 طرح آن با اعتبار 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تصویب و جهت انعقادقرارداد و پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی فرمانداراسلام آبادغرب صبح امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان گفت: تعداد 120 طرح اشتغالزا به کمیته بررسی طرحهای اشتغال روستایی استان معرفی که 31 طرح آن با اعتبار 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تصویب و جهت انعقادقرارداد و پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

 


وی افزود: این طرح ها در بخش های خدماتی و کارگاه های تولیدی صنعتی می باشند که مهمترین آنها شامل احداث مجتمع خدمات رفاهی، کارگاه تولید ادوات کشاورزی و فراوری محصولات کشاورزی است که با اجرای آنها زمینه اشتغال 136 نفر را در شهرستان فراهم می شود .

 


فرماندار اسلام آبادغرب بیان داشت:  با اجرای این طرحها اشتغال در روستاها فراهم و از مهاجرت روستاییان به شهر پیشگیری می شود.

 


کریمی با اشاره مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: تا کنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری 410 میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه در گردش 800 طرح از سوی بانکهای عامل پرداخت شده که زمینه اشتغال 562 نفر را در شهرستان فراهم کرده است.

 


فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به مصوبات سفر ریس جمهور به استان کرمانشاه گفت ؛ از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه 497 طرح در بخش های صنعت،  خدمات و کشاورزی با اعتبار  24 میلیارد800 میلیون تومان و با اشتغال 704 نفر برای شهرستان اسلام آبادغرب به تصویب رسیده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها