به بهانه خودروساز شدن کرمانشاهیان؛

ارتقا کلاس صنعت کرمانشاه با مصوبه سفر امام خامنه ای

کد خبر: 298068
|
09:51 - 1396/05/09
نسخه چاپی
ارتقا کلاس صنعت کرمانشاه با مصوبه سفر امام خامنه ای
اسلام آبادخبر: پروژه ایران خودرو کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که به تازگی افتتاح شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد،مهر ماه سال 90 بود که مردم کرمانشاه میزبان عزیزی از تبار خوبان بودند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمان به کرمانشاه سفر کردند تا اهالی این دیار نیز لذت حضور رهبر خود را در شهرشان حس کنند.

اما این سفر تنها حس و حالی معنوی به کرمانشاهیان نداد بلکه دستاوردهای مادی فراوانی نیز داشت که برکات آن به تدریج در سال های پس از آن نمایان شد. حتی اخیرا نیز یکی از دستاوردهای این سفر پر خیر و برکت رونمایی شد.

کارخانه ایران خودرو شهرستان صحنه یکی از همین دستاوردها بود. این واحد صنعتی از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود.

این واحد صنعتی ظرفیتش تولید ۳۰ هزار دستگاه پژو پارس است.

علاو بر این ها بهره برداری از این کارخانه به طور مستقیم برای حدود ۳۰۰ نفر شغل مهیا می کند که در شرایطی که بیکاری در استان کرمانشاه وضعیت خوبی ندارد، یک فرصت است.

iran khodro

این کارخانه سرانجام در روزهای گذشته به افتتاح رسید تا نام کرمانشاه و به خصوص شهرستان صحنه به برکت سفر مقام معظم رهبری به لیست خودروسازان کشور اضافه شود.

ایران خودرو کلاس صنعت کرمانشاه را ارتقاء داد

رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افتتاح رسمی کارخانه ایران خودرو صحنه را اتفاقی مهم در صنعت کرمانشاه دانست و گفت: همانگونه که دکتر جهانگیری در این سفر اشاره داشتند کارخانه خودروسازی کرمانشاه، کلاس صنعت استان را بالا برد.

 این مدیر ارشد اقتصادی استان با تاکید بر این نکته که باید از این فرصت استفاده کرد در ادامه یادآور شد: در این میان به ویژه واحدهای قطعه سازی باید این موقعیت را مغتنم شمرده و سازمان های مربوطه و بخش خصوصی فعال سازی این واحدها را در دستور کار قرار دهند.

 به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که امروز این استان می تواند خود را به عنوان یک استان تولید کننده خودرو معرفی کند. بدون شک اگر مصوبات این سفر نبود حالِ امروز کرمانشاه به گونه ای دیگر بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد